وبینار

فراخوان شناسایی فناوران و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زلزله و مدیریت بحران

صندوق نوآوری و شکوفایی فراخوان «شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زلزله و مدیریت بحران پس از آن» را با رویکرد نقش‌آفرینی فعالانه‌تر در زیست‌بوم نوآوری کشور و با هدف کمک به حل مسائل راهبردی و ملی با تکیه بر فناوری در حوزه کاهش خطر زلزله و مقابله با عواقب آن منتشر کرد.


پیشران اقتصاد؛ به گزارش روابط عمومی ‌صندوق نوآوری و شکوفایی، فراخوان «شناسایی فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در حوزه زلزله و مدیریت بحران پس از آن» شامل فناوری‌های نوین لرزه‌ای در حوزه سازه‌های ساختمانی و…، مصالح نوین ساختمانی برای بهبود رفتار لرزه‌ای سازه‌ها، ارزیابی وضع موجود سازه‌های شهری و ابنیه راه‌ها، مقاوم‌سازی ساختمان‌های موجود و ابنیه راه‌ها، ارتقاء تاب‌آوری شبکه شریانات حیاتی پس از زلزله، سیستم‌های تشخیص محل آسیب شریانات حیاتی، شناسایی گسل‌های ناشناخته موجود در کشور و فناوری‌های نوین در مدیریت بحران است.
فناوران، شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌هایی که در هر یک از حوزه‌های اشاره شده دارای «سابقه پژوهشی و طرح‌های قابل اجرا»، «دانش فنی» یا « محصول» باشند، می‌توانند در این فراخوان شرکت کرده و پس از ارزیابی و تایید صندوق نوآوری و شکوفایی، از خدمات مشورتی، تسهیل‌گری و مالی صندوق برای توسعه، تجاری‌سازی و تولید انبوه محصول خود استفاده کنند.
شرکت در این فراخوان برای همه علاقمندان(اعم از دانشجویان و دانش‌آموختگان دانشگاه‌ها، اعضای هیات علمی ‌دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها، مخترعان، فناوران، شرکت‌های دانش‌بنیان، استارت‌آپ‌ها و …) آزاد و رایگان است.
علاقمندان برای شرکت در این فراخوان تا ۲۳ تیر ماه سال جاری می‌توانند ثبت‌نام کنند و پروپوزال را از طریق لینک http://cbd.inif.ir/-/pollution دریافت و پس از تکمیل، به آدرس ایمیل inif@karizetemad.irHVSHG ارسال کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن