وبینار

رویداد ملی سرمایه‌گذاری فناوری‌های شناختی

«سرمایه‌گذاری در کسب ‌وکارهای فناوری‌های شناختی» عنوان رویدادی ملی است که میزبان شرکت‌های خلاق و صاحبان سرمایه می‌شود.


پیشران اقتصاد؛ این رویداد سرمایه‌گذاری، در چارچوب برنامه ملی برین‌وست به صورت مجازی و حضوری ۱۷ مرداد ماه برگزار خواهد شد تا زمینه برای توسعه و رونق کسب‌وکارهای خلاق و استارتاپی علوم و فناوری شناختی فراهم شود.

رویداد ملی BRAINVEST، یک رویداد سرمایه‌گذاری ویژه کسب‌وکارهای حوزه علوم و فناوری‌های شناختی می‌باشد. به این معنی که هر استارتاپ یا کسب‌وکاری که به طریقی از ابزارها و یافته‌های فناوری‌های شناختی برای تولید ثروت و درآمدزایی استفاده می‌نماید، می‌تواند با شرکت در این رویداد برای جذب سرمایه اقدام کند.

توانایی‌های علمی، تخصصی و اخلاقی شرکت‌‌های خلاق و استارتاپ‌های فعال در این حوزه فناوری که در رویداد ثبت ‌نام کرده‌اند، پس از گذراندن مرحله ارزیابی سرمایه‌گذاری، توسط کمیته علمی این رویداد ملی بررسی شد  تا مجوز جذب سرمایه از سوی ستاد را به دست بیاورند. پیش‌بینی می‌شود در این رویداد، ۸ تیم استارتاپی طرح‌ های خود را برای انجام سرمایه گذاری تشریح و ارایه کنند.

سرمایه‌گذاران، شرکت‌های خلاق و گروه‌های استارتاپی و سایر علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۰ الی ۱۳ تاریخ تعیین شده از طریق لینک این رویداد در آن شرکت کنند. همچنین مراسم اختتامیه و اعلام تیم‌های برتر، در ساعات ۱۵ الی ۱۸ همان روز، از طریق تارنمای اینترنتی رویداد قابل دسترس خواهد بود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن