جشنواره

رویداد آشنایی با چالش‌های ایجاد کسب‌وکار برگزار می شود

رویداد کارنو با همراهی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، سازمان فنی‌وحرفه‌ای و مرکز تربیت مربی کشور، با رویکرد توانمندسازی سرمایه‌های انسانی ویژه‌ متخصصان فناوری نانو، در بهمن و اسفند ۱۴۰۰ بصورت مجازی و بصورت کشوری برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد، در این رویداد، فضای ورود به کسب‌وکار شبیه‌سازی شده و شرکت­‌کنندگان با ادبیات و همچنین چالش‌های ایجاد یک کسب‌وکار آشنا می­‌شوند. محتوای آموزشی این رویداد در قالب کارگاه­‌های آموزشی، مشاوره‌ها و همچنین مسابقه کسب‌وکار به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود. در روز پایانی نیز شرکت‌کنندگان ایده‌های خود را در مقابل داوران ارائه کرده و تیم­‌های برتر معرفی و به آن­‌ها جوایزی اهدا می­‌شود.

از برنامه‌ها و کارگاه‌های آموزشی این رویداد می‌توان به موارد آشنایی با مدل بوم کسب‌وکار، آشنایی با مباحث مالکیت فکری، آشنایی با جستجو و ثبت پتنت، آشنایی با اجزای اکوسیستم کارآفرینی، آشنایی با روش‌­های بازاریابی و تجاری‌سازی، آشنایی با کارآفرینان موفق، شناخت توانمندی­‌های فردی و شخصیتی و کار تیمی اشاره کرد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت karnostartup.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۲۱۷۶۲۵۱۰۶۵ -۰۹۳۰۱۸۹۸۶۴۶ تماس بگیرید.

به نقل از ستاد نانو، علاقه‌مندان برای استفاده از کدهای تخفیف ثبت‌نام زودهنگام تنها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن