دسته‌بندی نشده

کارگاه «روش‌های نوین و کارآمد تأمین نیروی انسانی متخصص»

رویداد «رینوجاب» با محوریت هم اندیشی مدیران صنایع مختلف استان و افزایش بهره وری شرکت های صنعتی در جهت جذب نیروی متخصص، ارتقا سرمایه انسانی در راستای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری و پاسخ به نیاز نوآوری اجتماعی ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ در تبریز برگزار می شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ این رویداد هم پا با نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس ۲۰۲۲، با هدف ایجاد فرصت امکان ارتباط مستقیم کارفرمایان و کارجویان، آشنایی با مهارتهای مورد نیاز کارفرمایان و شناسایی استعدادها و علایق کارجویان، ارائه فرصتهای شغلی، امکان معرفی و ارتقای برند کارفرمایی، تسهیل فرآیند جذب و استخدام سازمانها، برنامه ریزی شده است.

این گزارش می افزاید، همزمان با این رویداد کارگاهی با عنوان «روش های نوین وکارآمد تامین نیروی انسانی متخصص» و سخنرانی «هادی محمدآبادی، هم بنیانگذار جاب ویژن» برگزار می شود و علاقمندان به حضور در این کارگاه می توانند از طریق لینک https://evnd.co/b29Fs ثبت نام کنند.

این گزارش حاکی است، ارتباط چهره به چهره مدیران منابع انسانی و کارجویان و پلتفرم های ملی کاریابی، امکان استخدام دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه های استان ، رفع عواملی که مانع اشتغال پایدار فارغ التحصیلان دانشگاهی، آشنایی کارجویان با مهارت ها و ویژگی های شغلی از اهداف برگزاری این کارگاه است.

شایان ذکر است، رویداد «رینوجاب» ۴ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۱ تا ۱۳ در مرکز شماره ۳ فنی و حرفه ای واقع در تبریز، رجایی شهر، بلوار دکتر حسابی برگزار خواهد شد و حضور برای علاقمندان ازاد ست.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن