مراکز رشد

اولین مرکز ساخت خلاق ایران راه اندازی می شود

معاون ترویج علم و فناوری بنیاد علم ایران از راه اندازی اولین مرکز “ساخت خلاق” در زمستان ۱۴۰۰ در دانشگاه علم و صنعت ایران خبر داد.


پیشران اقتصاد، دکتر عبدالعالی گفت: در این مرکز دانشجویان و همچنین دانش آموزان با ایده وارد می‌شوند و در نهایت این ایده با ساخت محصولی خاص از مرکز خارج خواهد شد.

وی حوزه فعالیت این مرکز را در زمینه‌های مکانیک، الکترونیک، رایانه، مواد و کامپوزیت دانست و خاطر نشان کرد: همایش پلاسما از دیگر برنامه های ترویجی این بنیاد است که مرحله اول این برنامه با موضوع “بیان روش تدریس معلمان خلاق و دارای مهارت” در روز ۲۰ آبان ماه جاری در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می‌شود.

عبدالعالی با بیان اینکه افراد شرکت کننده در این همایش در مدت ۴ تا ۵ دقیقه روش تدریس خلاق خود را برای سایر معلمان ارائه می‌دهند، گفت: توانمندسازی معلمان به فعالیت های خلاقانه و شبکه سازی از معلمان خلاق از اهداف این برنامه است.

وی ادامه داد: این همایش به صورت رایگان برگزار می شود. علاقه مندان می توانند به صورت حضوری و یا مجازی در این برنامه شرکت کنند.

معاون ترویج علم و فناوری بنیاد علم ایران اظهار کرد: در قدم بعدی قرار است این موضوع با حضور استادان خلاق کشور برگزار شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن