جشنواره

معرفی ایده‌های دانشمندان جوان در ۵ حیطه

ایده‌های دانشمندان جوان ۵ حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و علوم زیستی) در اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان معرفی می‌شوند.


پیشران اقتصاد، اختتامیه جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، در راستای حمایت از ایده‌های جوانان در ۵ حوزه علوم پایه (ریاضی، آمار، علوم کامپیوتر، فیزیک، شیمی، زمین‌شناسی و علوم زیستی) و با دو رویکرد ویژه ویروس کرونا و هوش مصنوعی، با حمایت بنیاد نیکوکاری جمیلی، ستاد خیرین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دانشکدگان علوم دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد حامیان دانشگاه تهران، به صورت مجازی در تاریخ سه‌شنبه ۹ آذرماه سال جاری، ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

دانشجویان رشته‌های مختلف و کلیه علاقه‌مندان آشنایی با فرآیند تبدیل ایده به کسب‌وکار می‌توانند در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان به صورت مجازی (https://www.aparat.com/ysfpersia/live) حضور داشته باشند.

تیم‌های برتر شرکت‌کننده در جشنواره که طی دو مرحله داوری به بخش پایانی راه یافته‌اند و برگزیده شده‌اند، در پایان جشنواره علاوه بر دریافت اعتبار حمایتی بنیاد نیکوکاری جمیلی، از شرایط همراهی تا تجاری‌سازی ایده برای ورود به اکوسیستم کارآفرینی و اقتصادی کشور نیز بهره‌مند می‌شوند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن