جشنواره

برگزاری کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی با حضور همه فعالان کشور

دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی در دومین فراخوان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای شناسایی همه استعدادهای صنعت فضایی موجود در کشور، از شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی و پژوهشکده‌ها دعوت کرد تا توانمندی‌هایشان را در این کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن ارائه دهند.


پیشران اقتصاد، دبیرخانه‌ کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت فضایی کشور، دومین فراخوان خود را اعلام کرد.

بر اساس این اعلامیه، کنفرانس ظرفیت صنعت فضایی که قرار است ۱۴ بهمن‌ماه و مصادف با روز ملی فناوری فضایی در محل پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شود، به صورت محدود و فقط با حضور ذی‌ربطان حوزه فضایی است.

در این کنفرانس ظرفیت، از یک‌سو برنامه‌های توسعه و نقشه راه صنعت فضایی (نمایش تقاضا) توسط مسوولان ذی‌ربط و از سوی دیگر توانمندی‌های داخلی صنعت فضایی (نمایش زنحیره تامین داخلی) از طریق شرکت‌ها/نهادهای برگزیده ارائه خواهد شد.

دبیرخانه کنفرانس ظرفیت مایل است همه استعدادهای موجود در کشور را شناسایی و از آنان برای حضور در این رویداد مهم دعوت کند.

بر این اساس، دبیرخانه کنفرانس از همه شرکت‌ها، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز تحقیقی و صنعتی، پژوهشکده‌ها و غیره درخواست کرد تا قابلیت‌های خود را به همراه تمایل برای حضور در کنفرانس و نمایشگاه جانبی آن، حداکثر تا پایان دی‌ماه سال جاری به نشانی info@telecomsyndicate.ir ارسال کنند تا پس از بررسی برای حضور در این رویداد دعوت شوند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن