اختصاصی پیشرانپیشگامان

تولید اولین نرم افزار ایرانی برنامه نویسی دستگاه های سی ان سی

اولین نرم افزار ایرانی برای برنامه نویسی و ویرایش برنامه های دستگاه های CNC با نام IRCNCEDIT توسط محقق تبریزی ارائه شد.


پیشران اقتصاد، محمد مصر اوغلی با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار پیشران اقتصاد، گفت: این نرم افزار برای اولین بار در ایران تولید می شود و می تواند جایگزین نرم افزارهای مشابه خارجی شود.
وی در مورد مزیت های این نرم افزار نسبت به نمونه های مشابه خارجی گفت: نرم افزار کاملا به زبان فارسی طراحی شده و طوری نوشته شده است که کار با آن بسیار ساده تر از نمونه های خارجی بوده و دارای قابلیت آموزشی باشد.
مصر اوغلی تاکید کرد: دستورات این برنامه بر اساس تمام استانداردهای موجود سی ان سی بوده و این دستورات به زبان ساده آموزش داده شده است.
وی با اشاره به اینکه این نرم افزار در ویژوال استودیو نوشته شده است، تصریح کرد: امکان استفاده از این برنامه در تمام کامپیوترهای خانگی و لپتاپ ها وجود دارد و تمام استانداردهای مختلف سیستم‌های سی ان سی رعایت شده است.
مصراوغلی افزود: این برنامه به صورت کاملا رایگان منتشر شده است و در دسترس تمام علاقمندان قرار دارد.
این فناور با اشاره به جنبه دوگانه عملی و آموزشی نرم افزار، تصریح کرد: با این برنامه، تقریبا تمامی هزینه های یاد گیری و آموزش برنامه نویسی سی ان سی به صفر می رسد.
مصراوغلی در پایان گفت: این نرم افزار برای اولین بار در خاورمیانه طراحی و منتشر شده است و قبلا انحصار این نوع برنامه ها در اختیار شرکت های آمریکایی بود.

==
علی فرهاد

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن