اختصاصی پیشرانجشنواره

اولین رویداد نوآوری های اقتصاد هیئت

نخستین رویداد نوآوری های اقتصاد هیئت با موضوعیت استارت آپ ها و کسب و کار های هیئت محور برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری پیشران اقتصاد، این رویداد اقتصادی و مذهبی، فرصت مناسبی برای برای علاقه مندان به کارآفرینی به سبک استارت آپ در حوزه های فرهنگی و مذهبی است و به منظور توانمند سازی هیئت ها و تشکل های دینی برنامه ریزی شده است.
بخش های مختلف اولین رویداد نوآوری های اقتصاد هیئت شامل کسب و کارها و استارت آپ های ارائه خدمات به هیئت و تشکل های مذهبی، کسب و کارها و استارت آپ های برآمده از هیئت و تشکل های مذهبی و ایده های نوآورانه برای کسب و کارهای هیئت محور می شود.
عقلاقمندان به شرکت در این رویداد تا تاریخ ۲۰ بهمن فرصت دارند فایل ورد تکمیل شده را در سایت رویداد به آدرس heievent.ir بارگزاری کرده و در رویداد ثبت نام کنند.
به گفته مسپولان برگزاری رویداد، هیئت ها و تشکل های فرهنگی مذهبی یکی از بزرگترین و اصیل ترین پایگاه های مردمی و نهادهای فعال اجتماعی هستند که می توانند با راه اندازی کسب و کارهای خُرد، نقشی سازنده در پیشرفت اقتصاد کشور داشته باشند. بر همین اساس، نخستین رویداد نوآوری های اقتصاد هیئت می کوشد با استعدادیابی، آنالیز و کمک به بهینه سازی استارت آپ ها و کسب و کارهای هیئت محور گامی موثر در جهت تقویت این کسب و کارها بردارد.

 

==
علی فرهاد 

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن