دانش بنیان

طرح جهش تولید دانش‌بنیان به صحن علنی می‌رود

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره جزئیات جلسه کمیسیون متبوع خود پرداخت.


پیشران اقتصاد، رضا حاجی‌پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی درباره جزئات جلسه اکمیسیون متبوع خود اظهار کرد: در جلسه امروز وزیر علوم، معاونان وی و معاونان وزیر صمت در کمیسیون آموزش حضور پیدا کردند.

حاجی پور عنوان کرد: ادامه بررسی شور دوم طرح جهش دانش بنیان در دستور کار کمیسیون قرار داشت که ۲۰ ماده از این طرح به تصویب رسید.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: طرح بسیار مهم جهش تولید دانش بنیان با نظر مثبت تمامی اعضا و بررسی‌های کارشناسی به تصویب نهایی رسید و گزارش آن برای رسیدگی بیشتر به صحن علنی مجلس ارجاع خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم با تصویب این قانون تغییرات شگرفی در توسعه تولید دانش بنیان و مانع‌زدایی در این عرصه ایجاد شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در ادامه نشست امروز دو انتخابات برگزار که برای انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌های اجتماعی آقایان فلاحی و ویس کرمی انتخاب شدند و برای انتخاب دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک لایحه شفافیت و طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات آقایان بشیری و زاهدی با رأی اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن