دانش بنیان

معرفی رایگان نشان های ایرانی در روزنامه جام جم

مدیرعامل موسسه جام جم گفت: در قالب طرح “نشان ایرانی” روزانه بخشی از روزنامه جام جم، رایگان به معرفی تولیدکنندگان و کالا‌های آن‌ها و همچنین شرکت‌های دانش بنیان و نوآور اختصاص دارد.


پیشران اقتصاد، محمدعلی قندهاری در حاشیه آیین اختتامیه طرح “نشان ایرانی ۲ ” افزود: ما در این روزنامه برای حمایت از اقتصاد کشور از دو سال گذشته طرح نشان ایرانی را پایه گذاری کردیم و ابتدا در قالب طرح نشان ایرانی ۱، اقدام به معرفی واحد‌های تولیدی و تولیدات آن‌ها در قالب واحد‌های تولیدی بین ۵۰ تا ۹۰۰ کارگر و دارای اشتغال پرداختیم.
وی افزود: از بهمن ۹۹ تاکنون نیز در قالب طرح نشان ایرانی ۲، تمرکز ما روی شرکت‌های دانش بنیان و نوآور بوده است تا بتوانیم آن‌ها را به جامعه و فعالان اقتصادی معرفی کنیم.
قندهاری تصریح کرد: بر اساس طرح نشان ایرانی روزانه نیم صفحه از روزنامه جام جم، رایگان در اختیار این شرکت‌ها قرار دارد و هر روز سه تا چهار شرکت به معرفی خود و محصولاتش می‌پردازد.
مدیر عامل موسسه جام جم افزود: در معرفی این شرکت‌ها تبلیغات، به گونه‌ای نیست که برای مخاطب جذاب نباشد چرا که درباره نحوه معرفی آن‌ها تیم‌های تحریریه روزنامه اقدام به تولید محتوا‌های جذاب و مخاطب پسند می‌کنند.
آقای قندهاری گفت: در نیمه دوم امسال نیز طرح نشان ایرانی ۳ را کلید خواهیم زد که با توجه به نیاز‌های روز جامعه تولیدات وطنی را به مخاطبان معرفی خواهیم کرد و این مسیر را ادامه خواهیم داد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن