دانش بنیان

نمایش محصولات دانش بنیان ایرانی در هند

نمایشگاه دائمی‌ و پایگاه صادراتی محصولات دانش‌بنیان ایرانی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در ایالت ادیشا کشور هند فعالیت خود را آغاز کرد.


پیشران اقتصاد، این پایگاه صادراتی در بخش صنعتی ایالت اودیشا با همکاری انجمن تولیدکنندگان صنایع کوچک اودیشا (OASME) فضای نمایشگاهی را برای محصولات دارای پتانسیل صادراتی در نظر گرفته و این فضا امکان ایجاد ارتباط با صنایع کوچک هند را تسهیل کرده است.

برنامه‌ریزی‌هایی به منظور همکاری مشترک با بخش دولتی هند و به ویژه سازمان NSIC (سازمان ملی صنایع کوچک هند، وابسته به وزارت صنایع کوچک و متوسط هند) صورت گرفته تا روند حضور موفقیت‌آمیز و تعاملات اقتصادی شرکت‌های ایرانی در این کشور تسریع و تسهیل شود.

بر اساس اعلام صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، این مرکز با توجه به ظرفیت‌های مالی موجود و توانمندی فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با هدف گسترش و توسعه بازار محصولات ایرانی در هند راه‌اندازی شده است. در این مرکز، خدماتی شامل نمایش محصولات شرکت‌ها به مدت یک سال در نمایشگاه دائمی، بازاریابی و بازارسازی محصولات در کشور هندوستان، رصد بازار و آنالیز قیمت اولیه محصولات مشابه و مشاوره قیمت‌گذاری، برگزاری نشست‌ها و مذاکرات تجاری با شرکت‌های هندی، مشاوره اخذ گواهینامه‌ها و استانداردهای محصولات در این کشور، اختصاص نیروی بازاریاب متخصص بومی مشترک و اختصاصی، تسهیل نقل و انتقال ارز، مشاوره حمل کالا و محصولات به کشور هدف برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده است.

بازار بیش از ۱.۳ میلیارد نفری هند فرصتی بی‌بدیل برای معرفی و فروش محصولات دانش‌بنیان را در اختیار شرکت‌های ایرانی قرار داده است و تاکنون با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ۱۰ شرکت دانش‌بنیان برای دریافت خدمات از این پایگاه صادراتی درخواست خود را ارائه کرده اند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن