دانش بنیان

بودجه شرکت‌های دانش‌بنیان محیط زیستی از محل فروش محصولات نفتی

نماینده مجلس شورای اسلامی در باره حمایت دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان محیط زیست گفت: در بودجه سال جدید برای این مهم بودجه‌ای از محل فروش محصولات نفتی برای حل مشکلات محیطی زیستی در نظر گرفته شده است.


پیشران اقتصاد، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه محیط زیست یکی از سرمایه‌های اصلی کشور محسوب می‌شود، گفت: این سرمایه از ابتدا تاکنون شاهد بیشترین حملات از تخریب جنگل‌ها، رودخانه‌ها، دریاها و دریاچه‌ها گرفته تا نابود کردن کوه‌ها و دشت‌ها بوده است؛ لذا شناخت وضعیت محیط زیست اهمیت بسیاری دارد.

نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در واقع هر اندازه مردم شناخت بیشتری از محیط زیست پیدا کنند و نسبت به اهمیت این موضوع برای زندگی و آینده آگاهی پیدا کنند، شاهد بهبود اوضاع و عدم تخریب محیط زیست خواهیم بود.

وی درمورد حمایت دولت از شرکت‌های دانش بنیان محیط زیستی، تصریح کرد: در بودجه سال جدید برای این مهم بودجه‌ای از محل فروش محصولات نفتی برای حل مشکلات محیطی زیستی در نظر گرفته شده و انتظار می رود مسئولان مرتبط با این بخش نیز به خوبی آن را توزیع کنند.

نوروزی در خصوص اهمیت برگزاری نمایشگاه‌هایی چون نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست،‌ گفت: برگزاری این نمایشگاه می تواند وضعیت محیط زیست، نیازهای آن و مسائل مرتبط با آن را در معرض نمایش بگذارد و مسئولین را متوجه این مهم کند که برای این سرمایه ملی و فرانسلی اهمیت ویژه ای قائل شوند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن