دانش بنیان

خدمات یک‌پارچه سلامت با نرم‌افزار دانش‌بنیان

یک شرکت دانش‌بنیان نرم‌افزاری طراحی کرده که خدمات درمانی را سامان‌دهی می‌کند و کاربردهای متنوعی دارد.


به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آرمان قوامی مدیرعامل شرکت اهورا پرداز کردستان با بیان این‌که دستیار هوشمند سلامت در قالب یک اپلیکیشن خدمات را ارائه می‌دهد گفت: این برنامه دارای قابلیت‌های متنوعی از قبیل نوبت‌دهی اینترنتی، مشاوره آنلاین، ویزیت مجازی و مجله سلامت است.

گسترش آگاهی، ارائه خدمات سلامت دیجیتال و کاهش هزینه‌ها

پلتفرم سلامت دیجیتال ژین به‌عنوان یک بستر الکترونیکی، برای ارائه خدمات نوین و خلاقانه در حوزه سلامت است. این برنامه خدمات و سرویس‌های کارآمد و موردنیاز جامعه و کاربران خود را ازجمله نوبت‌دهی اینترنتی، مشاوره آنلاین، ویزیت مجازی و مجله سلامت را دارد.

کاربران در سامانه یا اپلیکشن ژین می‌توانند خدمات را با پرداخت خرد یا حق اشتراک دریافت کنند. رسالت این برنامه گسترش آگاهی، ارائه خدمات سلامت دیجیتال و کاهش هزینه‌ها است.

دریافت نوبت اینترنتی به همراه پرداخت آنلاین

با این برنامه بدون مراجعه به مطب، می‌توان نوبت خود را به‌آسانی دریافت کرد و با مشکلاتی مانند ترافیک، ازدحام و معطلی در مطب، شیوع بیماری‌ها مواجه نشد، همچنین در این برنامه امکان پرداخت هزینه ویزیت و خدمات به‌صورت آنلاین از طریق درگاه بانکی و یا با کیف پول دیجیتال ژین فراهم شده است.

این برنامه محدودیت جغرافیایی در ایران ندارد و امکانات متنوع دیگری مانند محتواهای موثق دسته‌بندی شده قابل جستجو و تشکیل پرونده سلامت را دارد. این محصول در حال حاضر بیش از صد هزار کاربر دارد.

این فعال فناور، با اشاره به اینکه حمایت‌های معنوی و تسهیلاتی ارائه شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بسیار دلگرم‌کننده است، افزود: می‌توان گفت این مجموعه اولین و تنهاترین ارگان دولتی است که حامی جدی و عملی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق محسوب می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن