دانش بنیان

بنیاد ملی نخبگان از مخترعان چطور حمایت می‌کند؟

بنیاد ملی نخبگان با هدف توسعه کارآفرینی، حمایت از اختراعات را در دستورکار خود قرار داده تا مخترعان بتوانند در یک مسیر صحیح اختراع خود را تجاری سازی و به یک شرکت دانش بنیان تبدیل کنند.


به گزارش پیشران اقتصاد، ششمین جلسه ستاد هماهنگی و عملیات توسعه اقتصاد دانش بنیان استان کرمانشاه با حضور معاون اقتصادی استاندار و رؤسای بنیاد نخبگان استان و پارک علم و فناوری استان برگزار شد.

در این نشست، باباخانی؛ معاون اقتصادی استاندار گفت: کمک به کارخانه نوآوری به عنوان یک اولویت از سوی مدیریت ارشد استان دنبال می شود زیرا اگر این مجموعه موفق شود، مسیر برای راه اندازی دیگر مجموعه های بخش خصوصی باز خواهد شد.

وی با اشاره به لزوم حمایت از تولیدات دانش بنیان، افزود: به منظور تحقق اهداف و شعار سال، تلاش می شود در قالب مجموعه ای از تسهیلات و حمایت ها، از تولیدات دانش بنیان در استان حمایت شود.

طاهرپور؛ رئیس بنیاد نخبگان استان نیز اظهار داشت: بنیاد ملی نخبگان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توسعه کارآفرینی، حمایت از اخترعات را در دستورکار خود قرار داده اند تا مخترعان بتوانند در یک مسیر صحیح اختراع خود را تجاری سازی و به یک شرکت دانش بنیان تبدیل کنند.

وی با تشریح ویژگی ها و شاخص های اخترعات مورد تایید بنیاد ملی نخبگان در سطوح مختلف، افزود: بنیاد ملی نخبگان بنا به شرایط و اقتضائات هر اختراعی، برای تبدیل شدن آن به یک ارزش افزوده تسهیلات مدنظر را ارائه می دهد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن