دانش بنیان

طرح‌های دانش بنیان حوزه گردشگری حمایت می‌شوند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت برندسازی تولیدات صنایع‌دستی در استان گفت: برند سازی نقش مهمی در افزایش کیفیت تولیدات صنایع‌دستی هنرمندان این استان دارد.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ سعید طالبی‌پور در نشست مشترک با مسئولان جهاد دانشگاهی استان، اظهار کرد: پیشرفت و توسعه صنعت گردشگری و صنایع‌دستی در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری حوزه‌های علمی از جمله دانشگاه است و برندسازی نقش مهمی در افزایش کیفیت محصولات دارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه گردشگری توسط دولت حمایت ویژه می‌شود.

طالبی پور با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد قابلیت بالایی در حوزه طبیعت‌گردی و گردشگری روستایی دارد، ادامه داد: آموزش جوامع محلی نقش مهمی در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری بخصوص ایجاد بوم‌گردی در روستاها هدف گردشگری دارد.

رئیس جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: جهاد دانشگاهی دوره‌های آموزشی برای ایجاد طرح‌های اقتصادی در روستاها برگزار می‌کند.

سید داود موسویان افزود: جهاد دانشگاهی آماده همکاری با اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در خصوص برگزاری دوره‌های آموزشی است.

وی افزود: در صورت استقبال علاقه‌مندان رشته‌های مرتبط با حوزه گردشگری در جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن