اخباراختصاصی پیشرانرینوتکس

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در غرفه پیشران اقتصاد

مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در غرفه پیشران اقتصاد گفت: به منظور اطلاع رسانی و آموزش در حوزه دانش بنیان همایشی برای مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی برگزار شده که در این همایش از مدیران شرکت های پیشران در حوزه دانش بنیان نیز برای تبادل نظر در این حوزه دعوت کردیم.


پیشران اقتصاد؛ مدیر مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی با حضور در غرفه پیشران اقتصاد در نمایشگاه رینوتکس تبریز گفت: در حال حاضر کشورهای پیشرفته با فعالیت شرکت های دانش بنیان یا فناور در دنیا پیش می روند ولی کشور ما تا حدودی از این موضوع عقب است.
رقیه فرید افزود: به منظور اطلاع رسانی و آموزش در حوزه دانش بنیان همایشی برای مدیران و معاونان دستگاه های اجرایی برگزار شده که در این همایش از مدیران شرکت های پیشران در حوزه دانش بنیان نیز برای تبادل نظر در این حوزه دعوت کردیم.
وی با اشاره به تخصیص ۱۰ درصد از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اظهار کرد: جذب این اعتبارات کمک بزرگی به اکوسیستم دانش بنیان استان خواهد کرد.
مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های دانش بنیان محصولاتی را به ما معرفی کردند که از وجود چنین محصولات تعجب کردیم چرا که با وجود اختراع و ساخت این محصولات هنوز در جامعه از این محصولات استفاده نمی شود.
وی با بیان این که معاونت آموزش و پژوهش سازمان برنامه و بودجه ارتباط نزدیک و تنگاتنگی با اصحاب رسانه دارد، افزود: باید با برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش های مختلف در حوزه فناوری و نوآوری در جامعه فرهنگ سازی مناسب برای رونق اقتصاد دانش بنیان صورت پذیرد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن