دانش بنیان

نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان چهارشنبه هر هفته در شهرداری تبریز میهمانند

شهردار تبریز گفت: برای اولین بار در کشور هر هفته روزهای چهارشنبه را به شرکت‌های دانش‌بنیان، نخبگان، صاحبان فکر وایده و نوآوران اختصاص می‌دهیم.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ یعقوب هوشیار اظهار کرد: شهرداری تبریز با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید، اشتغال و دانش بنیان، پیشگام این حرکت شده و یک روز در هفته را برای نخبگان، صاحبان ایده و تفکر و اندیشه اختصاص داده است.
وی افزود : برای اولین بار در کشور چهارشنبه هر هفته میزبان نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف خواهد بود و هر نوع طرح، نوآوری در حوزه مدیریت شهری و دیگر حوزه‌های مدیریتی در جلسات از سوی نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان طرح خواهد شد.
وی افزود: طرح‌های ارائه شده توسط نخبگان در حوزه مدیریت شهری به کمیته پایش و ارزیابی شهرداری تبریز رفته و پس از بررسی لازم برخی از آنها اجرایی خواهد شد.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

گفتگوی اختصاصی پیشران اقتصاد با نفر اول جشنواره رینوتکس تبریز

از عدالت جشنواره رینوتکس متعجب و شگفت زده‌ام


شهردار تبریز تصریح کرد: طرح‌های ارائه شده در دیگر حوزه ها که مربوط به ادارات و دستگاه‌های دولتی دیگر است، توسط شهرداری و برای بهره‌مندی بیشتر به آن ادارات دولتی ارجاع داده خواهد شد.
وی یادآور شد: در روزهای آتی چگونگی حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسات و نحوه ارائه ایده‌ها به صورت دقیق از پایگاه خبری تحلیلی شهریارنیوز اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن