دانش بنیان

تسهیل در مدیریت سازمان‌ها

سیستم ‌ساز، ابزاری برای طراحی و توسعه سامانه‌‌‌‌‌ های اطلاعاتی و عملیاتی سازمانی مطابق با نیاز و الگوی سازمان است.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ برزو نادرلویی عضو هیات مدیره شرکت رسانه ساز دانش با اشاره به این که سیستم ساز آریو ابزاری است بومی جهت طراحی و توسعه سامانه‌های اطلاعاتی و عملیاتی سازمانی، گفت: سیستم ساز کمک می‌کند تا مطابق با نیاز و الگوی سازمان با کمترین هزینه و زمان ممکن سامانه‌های اطلاعاتی، نرم افزار‌های کاربردی و فرآیند‌های سازمانی را مطابق با نیاز سازمان ایجاد و مدیریت کرد و سازمان را به سمت توانمندتر شدن در ارائه محصولات و خدمات سوق داد.

صرفه جویی در زمان

سیستم ساز کاربری آسان، کارکرد مطمئن و امکانات وسیعی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و کاهش قابل توجه زمان تولید و افزایش کیفیت نرم افزار‌های سازمانی را ممکن می‌سازد.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌بنیان‌ها نرم‌افزارهای نسل پنجم تولید می‌کنند


تولید سیستم جدید متناسب با نیاز سازمان، توسط خود کاربران و راهبران سیستم، قابلیت توسعه پذیری و ارتقا سیستم در سازمان، قابلیت طراحی، اجرا، پایش و بهینه سازی فرآیند‌های سازمان نیز توسط سیستم ساز تسهیل شده است.

شناسایی گلوگاه‌های فرآیند‌های سازمانی و اصلاح و بهبود آن ها، امکان شناسایی فرصت‌ها و بهبود فرآیند‌های سازمان جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و افزایش هماهنگی و سرعت اجرای سیکل فرآیند‌ها را نیز سیستم ساز مقدور کرده است.

ایجاد قابلیت تغییر و افزایش انعطاف پذیری سیستم جهت برآورده کردن نیاز‌های جدید کاربران، عدم وابستگی به سیستم‌های جزیره‌ای و تطابق کامل نرم افزار با نیاز‌های سازمان، یکپارچه سازی با سایر سیستم‌های اطلاعاتی موجود در سازمان و کاهش هزینه تولید، سفارشی سازی، پشتیبانی و خرید سیستم بوسیله سیستم ساز ممکن شده است.

جلوگیری از افزونگی داده‌ها

این مدیر حوزه دانش بنیان توضیح داد: جلوگیری از ورود اطلاعات تکراری و افزونگی داده‌ها در بخش‌های مختلف سازمان نیز توسط سیستم ساز صورت می‌گیرد و در تعداد تولید کاملا نامحدود است.

علاوه بر اینکه بالغ بر ۱۰ فرصت شغلی در مجموعه رسانه ساز دانش ایجاد شده است. سیستم ساز می‌تواند هزینه‌ها را تا یک هجدهم کاهش دهد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن