دانش بنیان

طرح‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی؟

معاون تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد اختراعات دانشگاه در سال ۹۹ تنها ۵ عدد بود که با اقدامات ۱۶ ماه اخیر این عدد به ۱۴ اختراع رسیده است.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ علی قهرمانیان اظهار کرد: تعداد طرح‌های فناورانه دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از ۶ مورد در سال ۹۹ به ۳۲ مورد در امسال رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با بیان اینکه تعداد اختراعات در حیطه فناوری دانشگاه نیز جهش داشته است، گفت: تعداد اختراعات در بازه زمانی اعلام شده از ۵ اختراع به ۱۴ اختراع رسیده است.

وی افزایش تعداد طرح‌های برون دانشگاهی (ارتباط با صنعت) به ۳ طرح، افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت، افزایش تعداد شرکت‌های دانش بنیان مستقر در مرکز شد و افزایش تعداد شرکت و هسته‌های فناور مستقر در مرکز رشد به ۱۵ مورد را از اقدامات مهم این مرکز اعلام کرد.

قهرمانیان گفت: طرح‌های تحقیقاتی مدیریت پژوهش به یمن این گام‌های برداشته شده رشد چشم‌گیری داشته و از ۱۲۶ طرح به ۲۴۱ طرح رسیده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: تعداد طرح‌های اتمام یافته این مرکز نیز از ۱۰۲ طرح در سال ۹۹ به ۱۴۷ طرح در سال ۱۴۰۱ رسیده است و همچنین تعداد طرح‌های کمیته تحقیقات دانشجویی از ۱۳ طرح به ۲۵ طرح افزایش داشته است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن