چندرسانه‌ایدانش بنیانویدیو

کاهش اثرات آلودگی هوا با قرص

شرکت دارو سلامت فارمد توانست مکمل هایی تولید کند که از اعضای حیاتی بدن در برابر اثرات آلودگی هوا محافظت کند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ آلودگی هوا به اعضای اصلی بدن ازجمله ریه ها، کلیه، کبد و سیستم قلب و عروق ضربه می زند. یکی از مهمترین اثرات آلودگی هوا در بدن انسان ایجاد رادیکال های آزاد است که باعث سرطان های مختلف می شود.حالا شرکت دارو سلامت فارمد با تولید قرص جوشان توانسته است بخشی از عوارض آلودگی هوا را کاهش دهد.

این محصول کاملا محلول در آب که تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان غذا و دارو را کسب کرده ، با حدود یک دهم نمونه‌های مشابه خارجی ساخته شده است.

قرص جوشان های ایر

تماس طولانی مدت با آلودگی هوا و دود سیگار می تواند باعث بروز سرفه ، خس خس سینه ، تنگی نفس و به طور کلی مشکلات تنفسی شود. افراد واکنش های مختلفی را نسبت به آلاینده ها نشان می دهند و برخی افراد به خصوص کسانی که بیماری های تنفسی زمینه ای مثل آسم دارند بیشتر تحت تاثیر آلودگی قرار می گیرند.
در زمان هایی که آلودگی هوا اوج می گیرد یا برای افرادی که سیگار می کشند یا در معرض دود سیگار قرار دارند استفاده از آنتی اکسیدان ها و عوامل ضدالتهاب میتواند به محافظت از ریه ها کمک کند .
مکمل های ایر که به فرم قرص جوشان است با دارا بودن ویتامین هایی مثل ویتامین A,C,E و مینرال هایی مانند زینک ،کلسیم و سلنیوم به خنثی کردن اثرات مخرب آلاینده ها ، محافظت از ریه ها ، بهبود علائم تنگی نفس و تقویت سیستم ایمنی کمک میکند و با طعم پرتقال و نارنگی خود مورد علاقه‌ی همه است .
برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن