دانش بنیان

برندسازی دانش‌بنیان‌ها و صادرات صنایع دستی

رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین گفت: در حال حاضر شرکت‌های قوی داخلی با رویکرد دانش بنیانی، محصولات صنایع دستی را در شهرهای مختلف تهیه کرده و در شرکت خود بسته بندی و برندسازی و صادر می‌کنند.


به گزارش  پیشران اقتصاد؛ راما هوشمند وزیری رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین پیرامون محور اشتغال و کارآفرینی زنان در دهه پنجم انقلاب اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر تعامل بسیار خوبی بین زنانی که قالیبافی می‌کنند و دوخت‌های سنتی مانند بلوچ دوزی و سرمه دوزی و غیره انجام می‌دهند با دانشگاهیان حوزه طراحی لباس برقرار شده است.

او افزود: سمینارهای تخصصی در زمینه مد و لباس با رویکرد ایرانی و اسلامی در سال‌های اخیر جریان دارد و حتی در سطح بین الملل نیز تا حد خوبی موفق عمل کرده است.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

مدیرعاملی ۹۰۰ شرکت دانش‌بنیان کشور را بانوان عهده‌دارند


رئیس کارگروه صنایع دستی انجمن زنان کارآفرین از توانمندسازی فارغ التحصیلان دانشگاهی برای ترغیب به فعالیت در بخش صنایع دستی سخن گفت و بیان کرد: در حال حاضر شرکت‌های قوی داخلی با رویکرد دانش بنیانی، این محصولات را در شهرهای مختلف تهیه کرده و در شرکت خود بسته بندی و برندسازی و صادر می‌کنند.

هوشمند وزیری بحث بومی سازی برخی مشاغل برای بانوان ایرانی را مطرح کرد و گفت: بخشی از توسعه پایدار، زنان جامعه هستند که می‌توانند در حوزه‌های مختلف اعم از خانه داری و اشتغال در بیرون منزل و یا مشاغل اینترنتی و دورکاری نقش آفرینی کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن