اختصاصی پیشراندانش بنیان

دانش‌بنیان‌های پارک تبریز به این زودی‌ها منتظر اینترنت دیتا نباشند

شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی به این زودی ها منتظر اینترنت دیتا نباشند و در خوشبینانه ترین حالت، اواخر ۱۴۰۱ این مجتمع صاحب اینترنت دیتا خواهد شد.


به گزارش پیشران اقتصاد، پیش تر اعلام شده بود که مجتمع عصر انقلاب پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی تا پایان شهریور ۱۴۰۱ صاحب اینترنت دیتا خواهد شد اما با توجه به گفته های رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی در هفتمین گپ تایم عصرانه فناوری تبریز، این اتفاق در خوشبینانه ترین حالت در انتهای ۱۴۰۱ روی خواهد داد.
عبدالرضا واعظی در این رویداد از جلسات ویژه با دادستان تبریز سخن گفته و اعلام کرد که با پیگیری دادستان تبریز این اتفاق خواهد افتاد.
با توجه به رشد این روزهای فناوری در جهان، این سوال مطرح می شود، موضوعی که در سایر کشورها ظرف چند روز می تواند عملیاتی شود، چرا چندین سال است که در یک مجتمع دانش بنیان و قطب فناوری آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است و چرا با وجود مسئولیت شرکت هایی مانند مخابرات استان، اپراتورهای همراه و اداراتی مانند ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی، دادستان تبریز باید پیگیر این موضوع باشد؟

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن