اختصاصی پیشراندانش بنیان

وام قرض‌الحسنه ۳ درصدی برای دانش بنیان‌ها در بانک مهر ایران

بانک قرض الحسنه مهر ایران بر اساس تفاهم نامه همکاری با پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی، وام قرض الحسنه با ۳ درصد سود سالانه به شرکت های دانش بنیان ارائه می دهد.


پیشران اقتصاد، مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه فیمابین پارک علم و فناوری و این بانک، تمام شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در پارک و مراکز رشد آذربایجان شرقی می توانند از تسهیلات قرض الحسنه در نظر گرفته شده استفاده کنند.
ایمان صمدی اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه این بانک معمولا با ۴ درصد سود سالیانه ارائه می شود اما امسال این تسهیلات برای استفاده دانش بنیان ها با ۳ درصد سود سالانه برای شرکت های طرف قرارداد با پارک ارائه خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت های دانش بنیانی که نیاز به تامین مالی دارند و این بانک می تواند شتاب مالی را برای این شرکت ها ایجاد کند.
صمدی ادامه داد: بر همین اساس، این بانک می تواند تا ۵۰ درصد نیاز مالی یک شرکت دانش بنیان و فناور را با تسهیلات قرض الحسنه فراهم کند.
وی با اشاره به اینکه دریافت تسهیلات کوتاه مدت نیز در این بانک امکانپذیر است، گفت: برای تامین نیازهای فوری، حتی دریافت وام به صورت یک ماهه نیز امکان پذیر است و با سود بسیار ناچیز یک دوازدهم ۳ درصد، شما می توانید نیاز فوری خود را در طول یک ماه از تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران تامین کنید.
مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به تعریف بسته جدید تسهیلات برای شرکت های دانش بنیانی که به مرحله تولید محصول و تجاری سازی رسیده اند، تاکید کرد: این شرکت ها می توانند با استفاده از خدمات کالا کارت این بانک، به صورت مستقیم با بانک قرض الحسنه مهر ایران تفاهم نامه امضا کرده و کالاهای خود را به صورت فروش اقساطی به مشتری فروخته و مبلغ کالا را به صورت نقدی از بانک دریافت کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن