اخباراختصاصی پیشرانرینوتکس

حضور مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز در غرفه پیشران اقتصاد

دعوت مترو تبریز از دانش بنیان های حوزه حمل و نقل

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با حضور در غرفه پیشران اقتصاد در نمایشگاه رینوتکس تبریزگفت: به دلیل اعمال تحریم های مختلف برخی از قطعات مورد استفاده در متروی تبریز را نمی توانیم وارد کنیم، گفت: با تمام شرکت های دانش بنیانی که بتوانند نیازهای حوزه حمل و نقل را تامین کنند آماده همکاری هستیم.


یعقوب وحیدکیا گفت: در حوزه حمل و نقل به ویژه مترو با همکاری سازمان صمت استان و پارک علم و فناوری در جلسه ای از شرکت های دانش بنیان برای تامین نیازها دعوت کردیم و در این زمینه نمایشگاهی به منظور معرفی نیازهای فناورانه در ۱۷ زمینه اعم از حوزه الکترونیک، مکانیک، رباتیک، تاسیسات و مخابرات برگزار شد.
وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان ۹۹ درصد اعلام آمادگی کردند که می توانند این نیازها را تامین کنند که البته در این زمینه نیاز به حمایت و پشتیبانی مالی داشتند.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با بیان این که خوشبختانه در بخش هوش مکانیکی در صنایع کوچک بخش خصوصی تبریز کارهای قدرتمندی انجام می شود، تاکید کرد: ۲۶ درصد بودجه شهرداری به مجموعه مترو تعلق می گیرد و تنوع نیازهای مترو در حوزه دانش بنیان زیاد است بنا بر این تا جایی که امکان داشته باشد از شرکت های دانش بنیان توانمند در این حوزه حمایت می کنیم.



    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن