اخباردانش بنیان

رقابت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق در حوزه هوش مصنوعی

رقابت‌های جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران برای اشتغال زایی و مهارت افزایی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی برگزار می شود.


به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، به منظور اشتغال زایی و مهارت افزایی دانشجویان و دانش آموختگان و برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز کمک به ورود ابزارهای هوش مصنوعی به صنعت سلامت، مسابقه ای تحت عنوان «جایزه سالانه  هوش مصنوعی ایران ( IAAA )» برای دانشجویان ، دانش آموختگان و علاقه مندان برگزار می شود.

این مسابقه از سوی بنیاد ملی نخبگان با همکاری جمعی از مراکز و نهادهای مرتبط با توسعه فناوری و اشتغال‌زایی دانش بنیان از جمله دانشگاه شهید بهشتی ، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شبکه فن بازار ملی ایران و نیز نمایشگاه اینوتکس با همراهی شماری از مراکز بخش خصوصی برگزار می‌شود.

آموزش و توانمندسازی نیروهای مستعد برتر، پشتیبانی و حمایت از دستاوردها تا دستیابی به محصول، برقراری ارتباط میان صنعت پزشکی و مهندسی و نیز شتابدهی و ورود فناوری‌های نوظهور در صنعت سلامت و جذب و استخدام نفرات برگزیده در صنایع مرتبط از دیگر اهداف برپایی مسابقه جایزه سالانه هوش مصنوعی ایران است.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

شرکت‌های نوپا در زمینه هوش مصنوعی حمایت می‌شوند 


در پایان این رویداد علمی و تخصصی افراد مختلف به صورت تیمی و فردی با یکدیگر در حوزه هوش مصنوعی در پزشکی به رقابت می پردازنند و در نهایت به افراد و تیم های برتر در مجموع چهار میلیارد و پانصد میلیون ریال جایزه اعطا خواهد شد.

ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی از پژوهشگران، مراکز و شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه علوم شناختی که در این رویداد برگزیده شوند، حمایت خواهد کرد.

علاقه مندان برای شرکت و ثبت نام  در این مسابقه می توانند از طریق آدرس  www.iaaa.ai اطلاعات لازم را کسب کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن