اختصاصی پیشران

امضای تفاهم نامه همکاری بین صندوق پژوهش و فناوری ارس و شتابدهنده آرکاپ

مدیرعامل صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس از امضای تفاهم نامه همکاری این صندوق با شتابدهنده آرکاپ خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد، پریسا بهلولی با اعلام این خبر گفت: تفاهم نامه همکاری فی مابین صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس و شتابدهنده آرکاپ با هدف توسعه اکوسیستم کارآفرینی و نوآفرینی منطقه امضا شده است.
وی تصریح کرد: شرکت مهندسی سیستم فرزانگان علم و صنعت یکی از شرکت های شتابدهنده مستقر در ارومیه است که با برند آرکاپ در زمینه حمایت از طرح های دانش بنیان و فناورانه فعالیت می کند.
بهلولی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه، صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس تمهیداتی را در قالب خدمات و تسهیلات به شرکت های معرفی شده از سوی این شتابدهنده ارائه خواهد داد.
وی افزود: همچنین صندوق از رویدادهای شتابدهنده آرکاپ به منظور جذب استارتاپ های جدید و ایده های نو نیز حمایت خواهد کرد.
مدیرعامل صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس در پایان تاکید کرد: بر اساس آیین نامه اجرایی ماده ۴۴ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، صندوق های پژوهش و فناوری مکلفند به صورت تخصصی از فعالیت های پژوهشی و فناورانه ای که توسط بخش خصوصی انجام می شود، حمایت نمایند و این تفاهم نامه نیز به منظور حمایت از استارتاپ ها، شرکت های دانش بنیان، فناور و خلاق امضا شده است.
صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس اولین صندوق پژوهش و فناوری تشکیل یافته در استان آذربایجان شرقی است که در سال های اخیر خدمات و تسهیلات قابل توجهی را در اختیار شرکت های دانش بنیان، فناور و استارتاپ های منطقه قرار داده است.

==

علی فرهاد

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن