پیشگامان

کاهش مصرف برق منازل با کمک دانش بنیان ها

دستگاه کاهنده مصرف برق منازل هنگام عملکرد به طور خودکار با اندازه‌گیری و اصلاح لحظه به لحظه پارامترهای الکتریکی نظیر ولتاژ، جریان، ضریب قدرت و خنثی‌سازی فرکانس‌های اضافی، ضریب توان برق مصرفی را به حد ایده‌آل می‌رساند و باعث کاهش هزینه برق مصرفی در حدود ۳۵ درصد می‌شود.


شرکت کاوش الکترونیک سوشیان با کمک فناوری و دانش متخصصان خود، تلاش می کند تا ابزارهای فناورانه‌ای برای توسعه خانه‌های هوشمند در کشور طراحی و تولید کند. از آن جمله می‌توان به «دستگاه کاهنده مصرف برق منازل» اشاره کرد.
این محصول با کیفیت، باعث صرفه جویی در مصرف انرژی برق و بالا بردن طول عمر دستگاه‌های مصرفی می شود. این کار از هدر رفتن سرمایه و ثروت ملی پیشگیری می‌کند.
این دستگاه هنگام عملکرد به طور خودکار با اندازه‌گیری و اصلاح لحظه به لحظه پارامترهای الکتریکی نظیر ولتاژ، جریان، ضریب قدرت و خنثی‌سازی فرکانس‌های اضافی، ضریب توان برق مصرفی را به حد ایده‌آل می‌رساند و باعث کاهش هزینه برق مصرفی در حدود ۳۵ درصد می‌شود.
همچنین «طراحی و ساخت سیستم هوشمندسازی و پایش مصرف انرژی»، «طراحی و ساخت سیستم‌های هوشمندسازی و کنترل تاسیسات و موتورخانه»، «طراحی سامانه‌های هوشمند تصفیه آب»، «طراحی درهای هوشمند» و «سیستم‌های امنیتی»، از دیگر محصولات این شرکت است.

این شرکت فعالیت خود را از سال ۹۲ در حوزه طراحی و ساخت سیستم‌های الکترونیکی، امنیتی، پایش و کنترل آغاز کرد. این شرکت پروژه‌های متعددی را در حوزه‌ «ساخت سیستم‌های اندازه‌گیری، تعمیرات و بازسازی تجهیزات پیشرفته»، «طراحی و ساخت کنتورهای هوشمند برق» و «طراحی و بهینه‌سازی سوئیچ‌های لرزشی» اجرایی کرده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن