فناوری و نانو

درخشش مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال

بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق بخش سلامت انتخاب شد.


پیشران اقتصاد، بنا بر اعلام دبیر اجرایی پنجمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی، شرکت عالی تحریر پارسیان، تولیدکننده محصولات دانش بنیان، نانو فناور و سلامت محور با برند پنتر، به عنوان برند برتردر حوزه صنایع خلاق بخش سلامت انتخاب و در این رویداد در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آبانماه ۱۴۰۰ از آن تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین مدیر عامل این شرکت، دکتر مهرداد عالی پورهریسی، مخترع نوشت افزار آنتی باکتریال در سال ۲۰۱۸درکشور مالزی موفق به اخذ جایزه برترین نوآوران (Excellent Innovators Awards) در کنگره توسعه کارآفرینی جهان اسلام(MWEDA) و در سال ۱۳۹۸ موفق به اخذ تندیس سیمین سومین جشنواره صنعت سلامت محور کشور گردیده بود.

نوشت افزار آنتی باکتریال پنتر با قابلیت تاثیرگذاری بر روی باکتری­های گرم مثبت و گرم منفی و بسیاری دیگر از اجرام بیماری زا می­تواند تاثیر قابل توجهی در کاهش عوامل بیماری زا، سرایت انواع بیماری­ها و عفونت ها داشته باشد. بکارگیری این اختراع ارزشمند در تولید نوشت افزارهایی برای استفاده در محیط­های اداری، مصارف دانش آموزی و کودکان و همچنین برای استفاده در مراکز درمانی و بیمارستان­ها اهمیت بسزایی دارد و می تواند به عنوان کالایی سلامت محور در ارتقا سطح بهداشت فردی و عمومی ایفای نقش نماید.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن