فناوری و نانو

معرفی توانمندی‌های صنعتی نانو در تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱

رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱» با هدف معرفی توانمندی‌های صنعتی فناوری نانو و دانش‌بنیان کشور ۶ تا ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ با برگزای این رویداد توانمندی‌های صنعتی حوزه نانو به شرکت‌ها، سازمان‌ها، جامعه صنعتی کشور و عموم علاقمندان و فعالان این حوزه عرضه خواهد شد. این رویداد صنعتی، نانوفناورانه و دانش بنیان، هفت روز متوالی از شنبه ۶ تا شنبه ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ با ارائه بیش از ۸۰ تن از مدیران، کارشناسان، پژوهشگران و نانوفناوران در حوزه های مختلف صنعتی کشور، به صورت مجموعه وبینارهای برخط (آنلاین) برگزار خواهد شد.

رویداد «تریبون نانو و صنعت ۱۴۰۱» از حمایت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برخوردار است و شرکت های فناوری نانو و ارائه مدیران، کارشناسان، محققان، فناوران فعال در برگزاری آن سهیم هستند.


پیشنهاد می‌شود بخوانید:

دانش‌بنیان‌ها در نانو چه کردند؟


«معرفی محصولات، تجهیزات و دستاوردهای شرکت های فناور نانو و دانش بنیان در صنایع مختلف»، «معرفی برنامه های توسعه صنعتی، سیاست ها و الگوهای حمایتی ستاد فناوری نانو»، «تبیین فرصت‌های اقتصادی و تجاری و کاربردهای صنعتی فناوری نانو و ارائه راه حلهای نانوفناورانه و صنعتی برای صنایع کشور»، «تبیین چالش ها و نیازهای صنعتی و پژوهشی مورد نیاز برای حل مشکلات شرکت ها، سازمان ها و صنایع داخلی و خارجی» و «ایجاد بستر ارتباطی و تبادل دانش و فناوری بین جامعه پژوهشی، مدیریتی و نانوفناوران با جامعه صنعتی کشور» از جمله اهداف برگزاری این رویداد ملی است.

همچنین از دیگر دستاوردهای آن می‌توان به «ایجاد بسترهای مناسب همکاری علاقمندان با شرکت های نانوفناور در زمینه های صنعتی، تحقیقاتی، بازاریابی و فروش»، «ایجاد بستر مناسب برای ارتباط بیشتر بهره برداران، متقاضیان صنعتی و مصرف کنندگان محصولات نانوفناورانه با شرکت های فناور» و «تبیین فرصت‌ها، ظرفیت‌ها، تجربه های موفق و حمایت از صادرات محصولات فناورانه و دانش‌بنیان» اشاره کرد.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا ۵ اسفندماه سال ۱۴۰۱ فرصت دارند به ثبت نام کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن