شرکت های خلاق

صدور مجوز خانه خلاق و نوآوری تبریز

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از صدور مجوز خانه خلاق و نوآوری تبریز توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خبر دارد.


پیشران اقتصاد، دکتر عبدالرضا واعظی افزود: در این مجموعه با مشارکت ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ایده‌های و طرح‌های فناورانه مرتبط با صنایع نرم و خلاق حمایت خواهد شد.
وی شناسایی طرح‌های خلاق و نوآورانه در حوزه‌های مختلف صنایع خلاق و فرهنگ، جذب و حمایت از ایده‌های خلاق درزمینهٔ های اصلاح و بهبود روش‌های ساخت و تولید، تأمین قطعات یا مواد اولیه، بسته‌بندی، بازاریابی، تبلیغات، فروش، نشر و عرضه، صادرات و بهره‌برداری صنایع نرم را از اصلی‌ترین اهداف ایجاد این مرکز عنوان کرد.
دکتر واعظی افزود: حمایت از توسعه محصولات حوزه صنایع خلاق و فرهنگی با رویکرد صادراتی و توسعه بازار صادراتی، ایجاد شبکه‌ها و سامانه‌های منتورینگ، مشاوره، آموزش، ساخت و تولید و آزمون در جهت کاهش هزینه‌ها، افزایش کیفیت، دسترسی، بهره‌وری و رقابت‌پذیری و آموزش و ارتقاء هدفمند و متمرکز دانش، مهارت و تجربه نیروی انسانی فعال صنایع خلاق را از دیگر اهداف موردتوجه در خانه خلاق و نوآوری تبریز خواهد بود.
وی تأکید کرد: در خانه خلاق و نوآوری تبریز ضمن ارائه مشاوره‌های تخصصی به‌منظور تسریع فرآیندها و جلوگیری از تکرار خطاها و عوامل شکست طرح‌ها درراه عملیاتی شدن در کل زنجیره ایده تا بازار، بسترهای لازم برای تسهیل و تسریع در امکان‌سنجی، تحلیل، ایجاد و توسعه، دسترسی، تبلیغات، ارائه، برگزاری انواع رویداد، جشنواره و نمایشگاه و جلسات هم‌فکری و تخصصی عرضه و نشر در بازارهای هدف ایجاد خواهد شد.
رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی اظهار کرد: خانه خلاق و نوآوری تبریز در روزهای آتی توسط دکتر ستاری معاون علمی و فناوری آذربایجان شرقی افتتاح خواهد شد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن