اختصاصی پیشران

یک سال با دانش بنیان ها

ما اطمینان داریم که قرن جدید، قرن شکوفایی علمی و اقتصادی ایران خواهد بود و دانش بنیان ها نیز پیشران این جهش علمی و صنعتی کشور خواهند بود.


پیشران اقتصاد به عنوان یک رسانه مستقل و پایگاه خبری اختصاصی حوزه دانش بنیان از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده است اما سال ۱۴۰۰ را می توان اولین سال فعالیت مستمر و حرفه ای این پایگاه خبری عنوان کرد. فعالیتی که باعث شده است تا در کنار شرکت های دانش بنیان، شرکت های فناور، صاحبان ایده و فعالان حوزه تولید، صنعت و اقتصاد برای رشد و شکوفایی تلاش کنیم.
پایگاه خبری پیشران اقتصاد، فعالیت خود را با کادری از خبرنگاران و فعالان رسانه با سابقه طولانی مدت در حوزه های مختلف رسانه ای آغاز کرد و شاید این کوله بار تجربه باعث شد که در مدت یک سال رشد قابل توجهی را تجربه کنیم. پوشش اخبار این حوزه با انتشار بیش از ۲۰۰۰ خبر در طول سال و انتشار ویدئوها و گزارش های تصویری از موفقیت های روزافزون نخبگان کشور، افتخاری بود که در طول سال ۱۴۰۰ نصیب تیم خبری این پایگاه خبری شد.
تولید اخبار اختصاصی در این حوزه، حضور در برنامه های اختصاصی دانش بنیان ها و فناوران و تهیه یادداشت ها و نوشته های انتقادی و اصلاحی در حوزه دانش بنیان از جمله فعالیت های حرفه ای پیشران اقتصاد بوده است. موضوعی که شاید باعث آشنایی هر چه بیشتر ما با مشکلات و خواسته های این قشر علاقمند به نوآوری و تولید شده و امیدواری ها را برای شنیده شدن صدای این افراد به مسئولان و اصلاح برخی از ایرادها افزایش داد.
اکنون که سال ۱۴۰۰ را با تمام توان پشت سر می گذاریم، به فعالیت های رسانه ای خود نیز به دید انتقادی نگاه می کنیم و برای سال ۱۴۰۱ و آغاز قرن جدید شمسی برنامه های ویژه ای در پیشران اقتصاد داریم. برنامه هایی که تنها با کمک و مساعدت شما فعالان واقعی عرصه فناوری و تولید امکانپذیر خواهد بود. بر همین اساس مشتاقانه منتظر انتقادات، پیشنهادات و نظرات شما هستیم و دست تک تک شما را برای همکاری های هر چه بیشتر در سال جدید شمسی می فشاریم.
ما اطمینان داریم که قرن جدید، قرن شکوفایی علمی و اقتصادی ایران خواهد بود و دانش بنیان ها نیز پیشران این جهش علمی و صنعتی کشور خواهند بود. پیشران اقتصاد اطمینان دارد که دانش بنیان ها، فناوران، صاحبان ایده و صنعت و تمام مسئولان و فعالان این حوزه قرن جدید را راهبری خواهند کرد و امیدوار است که به عنوان عضو کوچکی از این جامعه در مسیر رشد و شکوفایی تاثیرگذار باشد.

==

علی ابراهیمیان
مدیرمسئول

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن