اختصاصی پیشرانرینوتکس

گفتگوی اختصاصی پیشران اقتصاد با نفر اول جشنواره رینوتکس تبریز

از عدالت جشنواره رینوتکس متعجب و شگفت زده ام

کمال شایگان اصل مدیر عامل شرکت نوآوران خلاق هنر فردا گفت: از عدالتی که در جشنواره رینوتکس ۲۰۲۲ بود متعجب و شگفت زده شدم. وی در پاسخ به این سوال که انتظار دریافت چنین رتبه ای در جشنواره را داشتید گفت: برای کسب جایزه اول برای این طرح به خودم ایمان داشتم چرا که به …


کمال شایگان اصل مدیر عامل شرکت نوآوران خلاق هنر فردا گفت: از عدالتی که در جشنواره رینوتکس ۲۰۲۲ بود متعجب و شگفت زده شدم.
وی در پاسخ به این سوال که انتظار دریافت چنین رتبه ای در جشنواره را داشتید گفت: برای کسب جایزه اول برای این طرح به خودم ایمان داشتم چرا که به صورت شبانه روز کار کرده ام و زندگی ام را صرف ساخت این دستگاه کرده ام.
شایگان ادامه داد: کار ما از سه بخش تشکیل می شود بخش اول مربوط به دیجیتال است برای مثال پس از گرفتن عکس از بناهای تاریخی، کار نقاشی را شروع می کنیم که سایز نقاشی ۵۰ در ۱۰۰ متر است یعنی معادل یک زمین فوتبال قابلیت اجرا دارد و دومین کاری که کرده ایم ساخت موادی از اجسام سخت است که قابلیت چاپ دارد.
او درتوضیح جزییات طرح خود گفت: در مقایسه با محصولات مشابه باید این موارد را در نظر بگیریم که دستگاه ها و موادی که در بازار وجود دارد در طول یکی دو سال یا رنگش از بین می رود و یا تغییر رنگ می دهد و یا قابلیت ضدخش دستگاه ضعیف است که در این زمینه با رفع تمام معایب در حال حاضر برای محیط بیرون ۱۰ سال و برای محیط داخل ۵۰ سال ضمانت می دهیم.
شایگان ادامه داد: دومین دستگاهی که ساخته ایم چاپ منحنی تا عمق مثبت و منفی ۱۰ سانتی متر است و اکنون در این زمینه به مرحله ای رسیده ایم که محصول با قیمت بسیار پایین نسبت به منطقه، قابلیت صادرات و ارزآوری دارد.

شایان ذکر است کمال شایگان اصل برای ارائه طرح توسعه و تبلیغ نرم گردشگری در قالب فناوری هنرهای تصویری در زون صنایه نرم و خلاق شایسته عنوان نخست جشنواره شناخته شد. جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی از طرف صندوق پژوهش و فناوری ارس و معرفی جهت دریافت تسهیلات ۱ میلیارد ریالی با کارمزد ۸ درصدی به صندوق پژوهش و فناوری استان به ایشان اختصاص یافت.

نفرات برتر رینوتکس ۲۰۲۲ معرفی شدند

 



    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن