اخباراختصاصی پیشرانرینوتکس

نفرات برتر رینوتکس ۲۰۲۲ معرفی شدند

با برپایی مراسم اختتامیه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ تبریز، نفرات برتر شرکت کننده در این رویداد نوآوری و فناوری مشخص شدند.


به گزارش پیشران اقتصاد، نفرات برتر نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ تبریز از بین افراد شرکت کننده در این رویداد فناوری و نوآوری با رای هیات داوران انتخاب و در مراسم اختتامیه نمایشگاه معرفی شدند.

بر همین اساس، کمال شایگان اصل برای ارائه طرح توسعه و تبلیغ نرم گردشگری در قالب فناوری هنرهای تصویری شایسته عنوان نخست جشنواره شناخته شد. جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی از طرف صندوق پژوهش و فناوری ارس و معرفی جهت دریافت تسهیلات ۱ میلیارد ریالی با کارمزد ۸ درصدی به صندوق پژوهش و فناوری استان به ایشان اختصاص یافت.

همچنین محمد اکبرپور رحمانی برای ارائه طرحمیز تشریح مجازی شایسته عنوان دوم جشنواره شناخته شد. ایشان نیز موفق به دریافت جایزه  ۳۵۰ میلیون ریالی از طرف صندوق پژوهش و فناوری ارس و معرفی جهت دریافت تسهیلات ۸۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۸ درصدی به صندوق پژوهش و فناوری استان شد.

حامد حافظی نیز برای ارائه طرح درگاه های اینترنتی بانکی و ابزارهای تسهیلگری مالی موفق به کسب عنوان سوم جشنواره و دریافت جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی از طرف صندوق پژوهش و فناوری ارس و معرفی جهت دریافت تسهیلات ۶۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۸ درصدیبه صندوق پژوهش و فناوری استان شد.

علاوه بر این، المیرا ولایی برای طرح فیلترهای جداکننده آب و روغن به عنوان بانوی فناور رینوتکس انتخاب شده و جایزه یک میلیون تومانی دریافت کرد.

پارمیس صدیقی نیز برای طرح ماسک کاهش استرس و اضطراب به عنوان نوجوان فناور رینوتکس انتخاب شده و جایزه یک میلیون تومانی دریافت کرد.

در جشنواره سال جاری تعداد ۶۰ طرح فناورانه در ۸ حوزه تخصصی و طی ۲ روز توسط داوران استانی و ملی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ از ۲ تا ۶ آبان ۱۴۰۱ در تبریز برگزار شد.

گزارش تصویری اختتامیه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲ تبریز

 

اختتامیه دهمین دوره نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی تبریز

از عدالت جشنواره رینوتکس متعجب و شگفت زده ام

تولید دستگاه دانش بنیان میز تشریح مجازی در تبریز

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن