مناطق آزاد

خط تولید کیوسک خود دریافت در منطقه آزاد اروند

خط تولید کیوسک خود دریافت رمسان شرکت فناپ در شهرک صنعتی خرمشهر به بهره برداری رسید.


پیشران اقتصاد، به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند قائم مقام شرکت فناب تک اروند خرمشهر در حاشیه افتتاحیه این خط تولید اظهار داشت: این خط تولید با سرمایه درگردش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه یکهزار و ۲۰۰ دستگاه راه‌اندازی شد.

شاهین جوانمردی افزود: پیش از این مجموعه فناب تک دستگاه‌های غیرنقدی در این حوزه تولید و به بازار ارائه کرده بود اما در خارج از استان این اتفاق افتاده بود و قول داده بودیم در این ساختمان جدید این کار را ادامه دهیم.

وی خوشبختانه امروز در بحث تولید دستگاه‌های خود دریافت را استارت بزنیم و به حول قوه الهی امید است در ماه‌های آتی ۲ محصول دیگر از جمله دستگاه نوبت دهی هوشمند و کیوسک‌های هوشمند در نیمه دوم ۱۴۰۰ محصولات را بازار ارائه دهیم.

جوانمردی بیان داشت: محصولات تولیدی در این مجموعه برای حوزه بانکی تعریف شده ولی محصول نوبت دهی هوشمند منوط به حوزه بانکی نیست و هر حوزه نیاز به نوبت‌دهی داشته باشد می‌تواند از این محصول ما استفاده کند.

وی در ادامه گفت: ظرفیت دیده شده برای تولید محصولات ۵۵ ایستگاه کاری در این سالن دیده شده و تقریبا در فاصله زمانی ۱۴ روزه می‌توان این محصولات تولید شوند.

جوانمردی ادامه داد: امید است در آینده بسیار نزدیک دستگاه اندرویت باکس در این مجموعه تولید شود و کار این دستگاه ضبط و پخش فیلم از طریق شبکه تلویزیونی که به گیرنده های تلویزیونی وصل شده و یا از طریق فیلم اینترنتی فیلم را پخش کند.
واحدصنعتی فناپ تک تولیدکننده انواع محصولات پرداخت الکترونیکی و دیجیتال چهارم خرداد۱۴۰۰ و سرمایه گذاری اولیه یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال در شهرک صنعتی خرمشهر بهره‌برداری شد.

هولدینگ فناپ ‌تک برای ۱۸۰ نفر اشتغال مستقیم و ۳۶۰ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد کرده است.

هم اکنون این شرکت محصولات تجهیزات بانکی، پرداخت الکترونیکی ، انواع کارت خوان، کیوسک بانکی خوددریافت، خودپرداز کیوسک هوشمند نوبت دهی تولید می‌کند.

امسال هر سه ماه یک یا چند محصول جدید همچون تبلت دانش آموزی، گوشی تلفن همراه ، پنل پی سی به محصولات کارخانه اضافه خواهد شد و تا پایان سال مودم مخابراتی ای دی اس ال و تی دی ال تی به سبک به مجموعه محصولات اضافه می‌شود.

شهرک صنعتی خرمشهر در ۱۰ کیلومتر این شهر و در محدوده منطقه آزاد اروند قرار دارد.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن