مناطق آزاد

برپایی نمایشگاه‌های دائمی محصولات دانش‌بنیان در منطقه آزاد اروند

جمعی از مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی به سرپرستی دکتر مرضیه شاوردی، مدیر توانمندسازی صندوق با حضور در منطقه آزاد اروند به امکان‌سنجی برپایی نمایشگاه‌ دائمی محصولات دانش‌بنیان در این منطقه و بازارچه مرزی شلمچه پرداختند.


در جریان این سفر که با هدف امکان‌سنجی ایجاد فضای شوروم برای نمایش محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان با هدف صادرات از طریق منطقه آزاد اروند و بازارچه‌ مرزی شلمچه به کشور عراق صورت گرفت، مدیران صندوق نوآوری از این منطقه و بازارچه مرزی بازدید و با مسئولان آنها گفتگو کردند.

مدیران صندوق نوآوری همچنین از خط تولید یک شرکت یک دانش بنیان و همچنین از دیگر شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در منطقه آزاد اروند بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار گرفتند.

مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی همچنین در ادامه سفر خود به استان خوزستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه آبادان و نیز معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند دیدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی‌پور، نماینده ولی‌ فقیه و امام ‌جمعه آبادان در این دیدار بر حضور شرکت‌های دانش بنیان‌ در عرصه صادرات تاکید کرد و ضمن تقدیر از خدمات و تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی برای توسعه بازار این شرکت‌ها و طرح ایجاد پایگاه‌های صادراتی در مناطق آزاد و بازارچه‌های مرزی، از مسئولان منطقه آزاد اروند خواست تا به تسریع این طرح کمک کنند.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، همچنین در دیدار مدیران صندوق نوآوری و شکوفایی با جبار سالم‌پور، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند، مقرر شد تفاهم‌نامه‌هایی میان طرفین برای ارائه تسهیلات و خدمات به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این منطقه در راستای توسعه بازار و ارائه خدمات توانمندسازی به آنها منعقد شود تا این شرکت‌ها بتوانند از بازار استان خوزستان و منطقه آزاد اروند برای صادرات محصولات خود به کشورهای عراق، کویت و کشورهای حاشیه خلیج فارس استفاده کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن