شرکت های خلاق

بهره برداری از ۳ خانه خلاق تخصصی در تهران

سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی در تهران به بهره برداری رسید.


پیشران اقتصاد، سه خانه خلاق و نوآوری تخصصی درتهران در زمینه تولید محتوا، پویانمایی و رسانه ، آموزش و یادگیری ، کودک و نوجوان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری افتتاح شد.

سورنا ستاری در این مراسم در حاشیه از بازدید از استارت‌آپ‌های مستقر در این خانه‌ها، با بیان اینکه هم اکنون در کشور حدود ۱۴۰۰ شرکت خلاق فعال هستند، گفت: راه‌اندازی خانه‌های خلاق و نوآوری اقدامی برای گسترش فعالیت این شرکت‌ها و رونق تولید محصولات آنها است و بر این اساس در حال حاضر حدود ۷۰ خانه خلاق و نوآوری، در کشور راه اندازی شده‌ است.

وی هدف از راه اندازی این مراکز را تقویت زیست بوم صنایع فرهنگی و خلاق و کمک به تسهیل و تسریع شکل گیری شرکت‌های خلاق دانست.

در این مراسم یکی از خانه‌های خلاق و نوآوری راه اندازی شده ۶ تیم در آن مستقر و ۱۰ تیم دورکار خلاق نیز در آن مشغول به فعالیت هستند. زمینه فعالیت این تیم‌ها در زمینه تولید محتوای رسانه‌ای در قالب صوتی و تصویری، ساخت فیلم‌های تبلیغاتی و برگزاری همایش‌ها، استودیوهای تخصصی تصویر و صدا و واحد سیار تصویربرداری است.

پخش زنده تلویزیونی، برنامه سازی مستند، پخش زنده اینترنتی، برنامه سازی استودیویی، کلیپ های تبلیغاتی و موضوعی از جمله حوزه های کاری این مرکز تخصصی است.

یکی دیگر از این خانه‌های خلاق و نوآوری نیز پلتفرمی در حوزه فناوری و نوآوری‌های آموزشی را در دستور کار خود قرار داده و موفق به استقرار ۱۰ شرکت خلاق شده است.

یکی دیگر از خانه‌های خلاق در حوزه کودک، نوجوان و خانواده فعال شده است که از ۶ تیم خلاق میزبانی می‌کند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن