پیشران ها

سه اصل ارزیابی و پذیرش در مرکز نوآوری صبا

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اصول ارزیابی و پذیرش در مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری را اعلام کرد. عادل دهدشتی در خصوص ارزیابی و پذیرش در مرکز نوآوری صبا اعلام کرد: ایده‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های نوآورانه‌ای در این مرکز ارزیابی و پذیرش می‌شوند که به صورت همزمان سه اصل «نیاز جامعه هدف»، «جریان …


مدیرعامل مرکز نوآوری صبا اصول ارزیابی و پذیرش در مرکز نوآوری صبا وابسته به صندوق بازنشستگی کشوری را اعلام کرد.

عادل دهدشتی در خصوص ارزیابی و پذیرش در مرکز نوآوری صبا اعلام کرد: ایده‌ها، تیم‌ها و شرکت‌های نوآورانه‌ای در این مرکز ارزیابی و پذیرش می‌شوند که به صورت همزمان سه اصل «نیاز جامعه هدف»، «جریان اقتصادی از ایده تا توسعه بازار» و «کیفیت اثرگذاری» را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا گفت: این مرکز در راستای سیاستهای صندوق بازنشستگی کشوری در زمینه بهبود کیفیت زیست اجتماعی بازنشستگان و وظیفه‌بگیران کشوری شکل گرفته است. و بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته از جامعه بازنشستگان و سالمندان، فعالیتها و توسعه تیم‌های استارت‌آپی در حوزه‌های مختلفی همچون: سلامت روان، سلامت جسمی، تجهیزات توانبخشی انفرادی، اوقات فراغت، توان‌افزایی اجتماعی و اقتصادی و… تعریف شده است و تلاش می‌شود حمایتها و سرمایه‌گذاری‌ها به گونه‌ای باشد که این تیم‌ها در میان‌مدت محصولات و خدمات خود را به شکل مستقل و براساس نیاز بازار و بدون تصدی‌گری دولتی ارائه و توسعه دهند.

مدیرعامل مرکز نوآوری صبا بر این اساس از صاحبان کسب‌وکارهای خرد و نوآورانه دعوت کرد تا طرح‌های پیشنهادی خود را جهت ارزیابی و بررسی به این مرکز ارائه کنند تا در صورت تایید، از تسهیلات پیش‌بینی‌شده در این تفاهمنامه و سایر حمایت‌ها برخوردار شوند.

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری با راه‌اندازی مرکز نوآوری صبا که شهریور ماه امسال با حضور محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی کلید خورد، تلاش می‌کند تا با حمایت از ‌‌کسب‌وکار‌های نوین و استارت‌آپ‌هایی که می‌توانند خدمات اجتماعی با کیفیتی به بازنشستگان و وظیفه‌بگیران صندوق ارائه کنند، ضمن کمک به اشتغال جوانان خلاق و کارآفرین که فرزندان بازنشستگان نیزمی‌توانند بخشی از آن باشند، فضای جدیدی را برای ارائه خدمت به ذینفعان صندوق فراهم کند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن