پیشران ها

آغاز طرح نشان ایرانی۲

طرح نشان ایرانی ۲ روزنامه جام جم با هدف انتشار رایگان محتوای تبلیغاتی در روزنامه جام جم، ضمائم و سایت روزنامه برای شرکتهای دانش بنیان و استارت‌آپها آغاز شد. به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از سایت روزنامه جام جم آمده است؛ با توجه به اجرای مرحله اول طرح نشان ایرانی در زمستان ۹۸ بابت …


طرح نشان ایرانی ۲ روزنامه جام جم با هدف انتشار رایگان محتوای تبلیغاتی در روزنامه جام جم، ضمائم و سایت روزنامه برای شرکتهای دانش بنیان و استارت‌آپها آغاز شد.

به گزارش پیشران اقتصاد به نقل از سایت روزنامه جام جم آمده است؛ با توجه به اجرای مرحله اول طرح نشان ایرانی در زمستان ۹۸ بابت حمایت از تولید‌کنندگان کالای داخلی و استقبال چشم‌گیر کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی کشور، برآن شدیم تا مرحله دوم این طرح را با مشخصات زیر اجرا و وظیفه ذاتی خود را در قبال معرفی شرکت‌های ایرانی به مردم سرزمینمان به انجام برسانیم.
نشان ایرانی- پیشران اقتصاد
در طرح نشان ایرانی۲، روزنامه جام جم قصد دارد در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از شرکتهای دانش بنیان، اقدام به چاپ محتوای رایگان برای این شرکتها نماید. بنابراین کلیه شرکتهای دانش بنیان، استارت‌آپها و مخترعین می توانند از حداقل ۲۴ کادر فضای رایگان معادل نیم صفحه در روزنامه، ضمائم،سایت و شبکه های اجتماعی روزنامه جام جم ( به ارزش بیش از ۳۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ) بهره‌مند شوند. ضمنا برای ضریب دهی هر چه بیشتر به معرفی و فعالیت این شرکتها، از شرکتهای برتر مصاحبه تصویری تهیه و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

مشاهده فرایند ثبت نام

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن