نمایشگاه

آغاز ثبت نام نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲

ثبت نام یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۲) از امروز برای شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و سایر اعضای زیست بوم نوآوری کشور آغاز شد.


پیشران اقتصاد، ‌سجاد عباسی فشمی دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس روز یکشنبه در نشست خبری در کارخانه نوآوری “های وی” افزود: ثبت نام این دوره از نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری(INOTEX ۲۰۲۲) از امروز در سایت https://www.inotex.com/ آغاز شد و تا ۱۴ فروردین ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این دوره از نمایشگاه (INOTEX ۲۰۲۲) همچون سال گذشته از ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ در محوطه باز پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد، ادامه داد: فعالان زیست بوم نوآوری کشور شامل شرکت های دانش بنیان، شرکت های خلاق، شتاب دهنده ها، صندوق های خطرپذیر، کارگزاران فناوری، مراکز رشد، ‌فرشتگان کسب و کار می توانند در این دوره از نمایشگاه ثبت نام و شرکت کنند.

فرشتگان کسب و کار یا سرمایه گذاران فرشته Angel Investors در سرمایه گذاری های کوچک استارتاپ ها یا کارآفرینان سرمایه گذاری می کنند. فرشتگان کسب و کار بیشتر برای شروع یک فعالیت کارآفرینانه ایفای نقش می کنند و به کسب و کارهای کوچک کمک می کنند تا نخستین گام های رشد و توسعه خود را بردارند.

عباسی فشمی ادامه داد:‌ در این دوره از نمایشگاه برای فعالان زیست بوم نوآوری کشور ۳۰ درصد تخفیف ثبت نام زودهنگام از امروز تا ۱۴ اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

دبیر یازدهمین نمایشگاه اینوتکس یادآور شد: علاوه بر تخفیف ۳۰ درصدی، ‌برای شرکت های دانش بنیان تخفیف ۷۰ درصدی با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور در نمایشگاه و نیز تخفیف ۵۰ درصدی برای شرکت های خلاق از سوی ستاد فناوری‌های نرم وتوسعه صنایع‌ خلاق در نظر گرفته شده است.

وی تاکید کرد:‌ در این دوره از نمایشگاه بیش از ۲۰ رویداد مختلف برگزار می شود. رویداد استیج ایستگاه آینده که در آن روندهای توسعه تکنولوژی در آینده و تاثیر آن در زندگی روزمره ارایه می شود به حوزه بلاکچین، بیگ دیتا پرداخته می شود.

دبیر نمایشگاه اینوتکس افزود: رقابت استارتاپی اینوتکس پیچ یکی دیگر از رویدادهای این نمایشگاه است، در این دوره از رقابت ۳۰۰ استارتاپ برای رقابت ثبت نام کردند. در حال حاضر این رویداد در استان های فارس، کرمانشاه، ‌زنجان برگزار شده و هفته آینده در استان تهران برگزار خواهد شد و در آینده نیز در استان های قم، سمنان و آذربایجان برگزار می شود.

وی ادامه داد: در پایان این رقابت، ‌۲ تیم برنده ضمن برخورداری از تسهیلات ویژه به رقابت پایانی در نمایشگاه دعوت می شوند.

عباسی گفت: ریورس پیچ رویدادی است که در این دوره از نمایشگاه برپا خواهد شد. در این رویداد نیازهای فناورانه سازمان ها اعلام می شود، همچنین در بخش جانبی نمایشگاه امسال رویداد ویژه دانش آموزان با هدف هم افزایی دانش آموزان و معلمان در زمینه فعالیت های فناورانه برگزار می شود.

وی یادآور شد: پاویون مشاوره در حوزه های مختلف حقوقی و سرمایه گذاری از دیگر برنامه های جانبی نمایشگاه است، همچنین کافه سرمایه اینوتکس یکی دیگر از بخش های نمایشگاه است که در آن استارتاپ هایی که نیاز به سرمایه دارند در این بخش حضور خواهند یافت.

نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX ۲۰۲۲)، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که به همت پارک فناوری پردیس از سال ۱۳۹۰ با حضور شرکت‌های بین‌المللی و با اهداف سرمایه­‌گذاری: ارتباط سرمایه‌­گذاران داخلی و بین­‌المللی با شرکت‌­ها و استارتاپ‌­ها، مشارکت و همکاری بین شرکت­‌های فناور و استارتاپ‌­های داخلی و بین­‌المللی، گفتگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری برگزار می شود. این نمایشگاه از سال پیش در ناحیه نوآوری پردیس برگزار می شود.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن