نمایشگاه

دانش‌بنیان‌ های ایران در بزرگ‌ ترین نمایشگاه نفت و گاز مسکو

بزرگ‌ترین نمایشگاه نفت و گاز روسیه (NEFTEGAZ) میزبان آخرین دستاوردها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی می‌شود.


پیشران اقتصاد، مهدی قلعه‌نوی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت و گاز روسیه، گفت: ۲۹ فروردین تا ۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱، تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق ایرانی با حمایت ۵۰ درصدی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به روسیه می روند.

وی افزود: این مجموعه‌ها با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، فرصتی برای ارائه دستاوردهای فناورانه خود و آشنایی با فعالان این حوزه در دیگر کشورهای مشارکت کننده در این رویداد را به دست می‌آورند.

قلعه نوی خاطر نشان کرد: نمایشگاه نفت و گاز مسکو یک فرصت منحصر به فرد برای فعالان صنعت نفت و گاز اروپا، آسیا و آمریکا است تا با نمایش محصولات و تجهیزات خود، ارتباطات تجاری بی واسطه‌ای با صنعتگران دیگر کشورها برقرار کنند و بازار جهانی خود را توسعه دهند.

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق متقاضی تا ۲۴ اسفندماه سال جاری وقت دارند ثبت نام کنند تا با حضور در نمایشگاه نفت و گاز مسکو، از این ابزار کارآمد و موثر بازاریابی برای توسعه بازار محصولات خود بهره بگیرند.

قلعه نوی همچنین گفت: این رویداد جهانی فرصتی موثر برای تعامل تجاری در کنار متخصصان صنعت نفت و گاز روسیه و دیگر کشورها و گزینه مناسبی برای آغاز پروژه‌های جدید و همکاری‌های بین‌المللی با دیگر کشورها است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن