نمایشگاه

نمایشگاه شهر هوشمند در تهران برگزار می‌شود

معاون وزیر کشور از برگزاری سومین نمایشگاه شهرهوشمند و نخستین جشنواره نمانام های روستایی طی روزهای ۱۲ تا ۱۴ تیرماه در مصلی امام خمینی (ره) تهران برگزار می‌شود.


پیشران اقتصاد؛ مهدی جمالی نژاد با بیان مطلب فوق اظهار کرد: این دو نمایشگاه در ۱۶ هزار متر مربع فضای نمایشگاهی با حضور ۲۳۵ شرکت دانش بنیان و استارتاپ و چهار شهرداری در بخش شهر هوشمند و ۲۰ استانداری در بخش نمانام های روستایی؛ یکشنبه ۱۲ تیر ماه کار خود را آغاز می‌کنند.

وی افزود: سومین نمایشگاه شهر هوشمند با هدف تبیین ابعاد مختلف شهر هوشمند و هوشمندسازی در شهرها و ارائه دستاوردهای ۲۳۵ سازمان و شرکت دانش بنیان برگزار می‌شود.

جمالی نژاد اضافه کرد: در روزهای برگزاری این نمایشگاه، سخنرانی‌های علمی و تخصصی و کارگاه‌های آموزشی در زمینه معرفی و تشریح ابعاد مختلف هوشمندسازی و ویژگی‌های شهرهای هوشمند با حضور استادان و صاحب نظران داخلی و خارجی برگزار و چندین سامانه و محصول جدید نیز رونمایی می‌شود.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور همچنین گفت: نخستین جشنواره نمانام های (برند) روستایی با حضور جمعی از شرکت‌های دانش بنیان و کار آفرینان برتر روستایی و محصولات نمانام روستایی به منظور معرفی محصولات نمانام روستایی در حوزه‌های مختلف نظیر اقتصادی و فرهنگی، معرفی محصولات و مناطق روستایی که ظرفیت‌های آنها کمتر شناخته شده، معرفی ظرفیت‌های شرکت‌های دانش بنیانی در حوزه نمانام های روستایی و آشنایی و هماهنگی شرکت‌ها، سرمایه گزاران و صاحبان نمانام ها؛ برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد این دو رویداد با حمایت وزارت کشور، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استانداری‌های کشور، معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سایر سازمان‌ها و نهادها برگزار می‌شود.

لینک ثبت نام

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن