منهای دانش بنیان

ایجاد شهر هوشمند در قزوین

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قزوین گفت: تمرکز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد شهر هوشمند است که همکاری همه دستگاهها در این راستا لازم است.


به گزارش پیشران اقتصاد، حجت اله امینی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، در نشست با رئیس پارک علم وفناوری دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره)، از همکاری دوجانبه شرکتهای دانش بنیان با محوریت پارک و اداره کل ارتباطات و فناوری استان، خبر داد.
وی تصریح کرد: استان قزوین به عنوان یکی از استانهای شاخص در بخش کشاورزی و تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نوآوری و پویایی در این بخش، از تمام شرکتهای دانش بنیان که در زمینه کشاورزی و خدمات مرتبط فعالیت دارند، دعوت به همکاری و تاکید کرد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بطور ویژه از این محصولات حمایت می کند.
امینی تصریح کرد: در صنعت نیز استان قزوین با وجود ۷ شهرک صنعتی، زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان دارد و امیدواریم با همکاری پارک علم وفناوری استان و همچنین حمایت از شرکت های نوپا، در این راستا، اقدامات مثبتی انجام دهیم.
امینی گفت: بخش دیگری تمرکز اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد شهر هوشمند است که با توجه به تراکم جمعیتی شهر قزوین و زیرساختهای موجود، به عنوان پایلوت، در برنامه شهر هوشمند قرار دارد و همکاری تمام دستگاههای استان در این راستا برای تحقق این امر مهم لازم است.
در ادامه احمدی، رئیس پارک علم و فناوری قزوین، آمادگی کامل پارک را جهت همکاری های دوجانبه اعلام کرد و گفت: پیشرفت کشور در راستای پیشرفت و حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان است که غالبا توسط نیروهای جوان و با انگیزه اداره می شوند، اهمیت به علم و جاری کردن آن در بخشهای مختلف، توسعه و پیشرفت و افزایش بهره وری را به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن