دسته‌بندی نشدهنمایشگاه

نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان در ترکیه

با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان در ترکیه برپا می‌شود.


پیشران اقتصاد، به نقل از روابط‌ عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، علاقمندان جهت حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه غزال به آدرس  ghazal.inif.ir تا ۴ شهریور ۱۴۰۰ ثبت‌نام کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۹۹۸۳۹۸۱(شرکت مهرپویان) تماس بگیرند.

نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان در ترکیه شامل شوروم دائمی محصولات دانش بنیان در شهر استانبول، مطالعه بازار، بازاریابی، فروش و تبلیغات محصولات دانش بنیان در کشور ترکیه و فضای اداری اختصاصی برای برگزاری جلسات و نشست‌های تجاری است.

حوزه‌های فناوری این نمایشگاه نیز شامل نرم‌افزار و برنامه‌های کاربردی، بازی‌های وینتول و انیمیشن، کسب و کارهای الکترونیک، بلاک چین و فین‌تک، حمل و نقل هوشمند و اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی است.

یکی از برنامه‌های صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان، حمایت از حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی به دو صورت حضور مستقل و برپایی پاویون است.

پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه دائمی و پایگاه صادرات محصولات دانش بنیان در ترکیه
پیشران اقتصاد
برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن