نمایشگاه

آغازبکار نمایشگاه مجازی اینوتکس ۲۰۲۲

دبیر اجرایی یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ از آغاز به کار نمایشگاه مجازی همزمان با نمایشگاه فیزیکی خبر داد.


به گزارش پیشران اقتصاد، سجاد عباسی فشمی در آیین گشایش نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ که در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد، گفت: نمایشگاه اینوتکس با شعار « نوآوری و فناوری زیر یک سقف» ۱۰ سال است که برگزار می شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با سه هدف « سرمایه گذاری و سرمایه پذیری فناوری» ،« همکاری های B۲B» و « شبکه سازی در حوزه فناوری» برگزار شده است.

دبیر اجرایی یازدهمین دوره نمایشگاه ااینوتکس گفت: ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش بنیان در این دوره از نمایشگاه حضور دارند. در این دوره رویدادهای مختلفی برگزار می شود تا فناوران بتوانند مشکلات خود را در توسعه کسب و جذب سرمایه رفع کنند.

عباسی گفت: جلسه سرمایه گذاری و فروم حکمرانی و تنظیم گری یا رگولاتوری دانش بنیان ها از بخش های جدید این دوره نمایشگاه است.

یازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۲) با حضور ۴۰۰ استارتاپ و شرکت دانش بنیان در پارک فناوری پردیس از امروز آغاز به کار کرد.

نمایشگاه اینوتکس یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری در ایران است که هر ساله توسط پارک فناوری پردیس و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود.

این نمایشگاه در فضایی به وسعت پنج هزار متر و با حضور حدود ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان و صنعتی داخلی، استارتاپ، شتاب دهنده، شرکت فناور مستقر در پارک های علم و فناوری و مراکز رشد برپا شده که جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه به بازدیدکننده های حضوری و برخط ارایه می شود.

نمایشگاه مجازی اینوتکس به نشانی https://www.inotex.com/ در معرض بازدید علاقه مندان است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن