نمایشگاه

عرضه دستاوردهای دانش بنیان حقوقی در نمایشگاه قوه قضاییه

امروز طی مراسمی با حضور معاون علمی‌وفناوری رئیس‌جمهوری، با افتتاح اولین نمایشگاه دستاوردهای حوزه حقوقی دستاوردهای ۱۶ شرکت در این حوزه معرفی می‌شود.


به گزارش پیشران اقتصاد، محمد غلامی مدیر اجرایی پردیس نوآوری‌های حقوقی و قضائی در حاشیه اولین نمایشگاه دستاوردهای حوزه فناوری‌های حقوقی و قضائی در جمع خبرنگاران گفت: پردیس حقوقی و قضایی در مهرماه سال گذشته با حضور حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه وقت، با هدف ایجاد ارتباط میان شرکت‌های بخش خصوصی با قوه قضائیه برای حل مسائل این قوه راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: در این راستا اولین نمایشگاه ارائه محصولات نوآورانه قوه قضاییه برگزار شد و طی فراخوانی، از ۳۰ شرکت دانش‌بنیان دعوت به عمل آمد تا  محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه دهند.

وی ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه بتواند در راستای توسعه فناوری و نوآوری در قوه قضاییه مؤثر باشد و چالش‌های مردم را در این راستا مرتفع کنند.

غلامی با بیان اینکه در این پردیس ۱۶ شرکت مستقر شده‌اند، یادآور شد: ولی فعالیت‌های این پردیس محدود به شرکت‌های مستقر در آن نیست، بلکه اکوسیستمی از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های حوزه‌ نوآوری و حقوقی تشکیل شده است که بخشی از این اکوسیستم در این مجموعه مستقر هستند و بخش دیگر در خارج از پردیس مشغول به فعالیت هستند، ولی در اکوسیستمی که ما تشکیل دادیم، از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کنیم.

به گفته وی دستاوردهای ارائه شده هم برای شرکت‌های مستقر در پردیس نوآوری حقوقی و قضایی و هم شرکت‌های خارج از پردیس است.

مدیر اجرایی پردیس نوآوری حقوقی و قضایی به دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: محصولات ارائه شده در حوزه‌های فرآیندسازی‌های قوه قضائیه، احراز هویت، کاداست و چالش‌های پزشکی قانونی است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن