اخبارپارک علم و فناوری

اختصاص کمک مالی به پایان‌نامه‌های فناورانه

علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم اختصاص کمک مالی به پایان‌نامه‌های فناورانه را خبر داد.


پیشران اقتصاد؛ علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم در نشست با شورای دانشگاه شیراز گفت: اعضای هیئت‌علمی که دانشجویانشان در زمینه‌ی فناوری پایان‌نامه داشته باشند، بین ۲۰ تا ۹۰ میلیون تومان کمک می‌شوند، نکته دیگر اینکه، در ماده ۳۴ ضوابط بودجه ۱۴۰۱ اعلام شده که ۱۰ درصد از اعتبار تملک دارایی را می‌توان برای فناوری و مراکز رشد استفاده کرد که برای استان فارس رقم بالایی به شمار می‌رود که باید آن را پیگیری کرد.

خیرالدین با بیان اینکه سال گذشته ۱۰۰میلیارد تومان برای تجهیز آزمایشگاه‌ها در انتهای سال تخصیص داده شد، افزود: امسال نیز به دنبال این هستیم که عدد بیشتری را برای این منظور اختصاص دهیم.

معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری از طرح ترویج کارآفرینی خبر داد که ۳۰هزار دانشجو را پوشش می‌دهد و اضافه کرد: به هر دانشجو مبلغ مشخصی اعتبار می‌دهیم تا در دوره‌های کارآفرینی بتواند شرکت کند، همچنین طرح دستیار فناوری را داریم که کمک خیلی خوبی برای دانشجویان است تا در حوزه فناوری وارد شوند.

وی عنوان کرد: ۳۶۰میلیارد تومان اعتبار به پارک علم و فناوری داده شد که دانشکده‌های مختلف دانشجویان خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن