اخبارفناوری و نانو

چهلمین نشست شبکه فن‌بازار ملی ایران برگزار می‌شود

فن‌بازار محلی برای مبادلات فناوری است. یک بنگاه معاملات فناورانه که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» را در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته بر عهده دارد.


پیشران اقتصاد؛ به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فن بازار محلی برای مبادلات فناوری است. یک بنگاه معاملات فناورانه که با ایفای نقش واسطه اطلاعاتی و حقوقی، وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» را در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته بر عهده دارد.

چهلمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی ایران به میزبانی شرکت سنجش و دانش آیریک «کارگزار فن‌بازار ملی ایران در استان اصفهان» برگزار می‌شود. عرضه فناوری برای معرفی محصولات و شرکت‌های دانش‌بنیان، تقاضای فناوری برای معرفی نیازهای فناورانه و طرح‌های سرمایه‌گذاری محورهای این‌گونه نشست‌ها هستند.

عرضه فناوری در این نشست شامل سنتزسیلیکا آئروژل‌، سنتز نانو ذرات و نانو هیبرید، سنتز نانو کاتالیست‌های MMT/NI  می‌شود. در بخش تقاضای فناوری موضوعات فلومترهای جریان و رگلاتور مطرح است.

طرح‌های سرمایه‌گذاری نیز شامل نانو اکسید نیکل، شوینده غیر اسیدی و سازگار با محیط‌زیست می‌شود. این نشست مجازی پنج‌شنبه ۲۴ شهریورماه سال جاری ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

در شبکه فن‌بازار ملی ایران، تاکنون ۵ فن‌بازار در عرصه‌های تخصصی، نفت، گاز، پتروشیمی، سلامت، شهر هوشمند ایجاد شده است تا به شکلی کاملاً تخصصی در حوزه‌های مختلف فناورانه به متقاضیان خدمات ارائه کند. فن بازار تخصصی معدن نیز در حال اجرایی شدن است. در فن‌بازار تعداد شرکت‌ها به ۴۴۲۲، تعداد محصولات ۱۴۲۵۷ و تعداد تقاضاها به ۸۳۸ رسیده است.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن