شتاب دهنده ها

رویداد‌های هفتگی «کافه انرژی» برگزار می‌شود

شتابدهنده پیاکو نخستین شتابدهنده تخصصی نفت، گاز و انرژی، به عنوان پل ارتباطی میان مراکز علمی قوی و نخبگان صنعت با مهیا کردن شرایط شکل گیری تیم‌های فناور و نوآور به خلق ارزش و حمایت از استارتاپ ها، کارآفرین‌ها و افراد متخصص برای تامین، تسهیلات مالی و سرمایه گذاری می‌پردازد.


پیشران اقتصاد، نبود تعامل و پیوند میان تیم‌های فناور و کارفرمایان حوزه نفت، گاز و انرژی جهت رفع نیاز‌های فناورانه و نبود ارتباط و پیوند بین ایده پردازان و سرمایه گذاران و ایجاد ارتباط میان آموخته‌های دانشگاهی متناسب با بازار کار در حوزه نفت، گاز و انرژی موجب شده تا پیاکو با برگزاری رویداد‌های هفتگی عمومی، با عنوان «کافه انرژی» به گردهمایی دوستانه در غالب فضایی غیر رسمی، متشکل از متخصصان حوزه نفت، گاز و انرژی، کارآفرینان و سرمایه گذاران به منظور تبادل نظر و توسعه استارت آپ‌های این حوزه بپردازد.
هدف پیاکو از برگزاری رویداد کافه انرژی شبکه سازی و توسعه ایده‌های نوآورانه در حوزه‌های نفت، گاز و انرژی همراه با ارائه راه حل‌های نوآورانه و فناورانه، شناسایی افراد با ایده‌های مطرح و نوآور و آشنایی دانشجویان با فناوری‌های دانش بنیان و نوظهور در صنعت نفت، گاز و انرژی است.
از مزیت‌های حضور در این رویداد می‌توان به بهره مندی از امتیاز رویداد‌های آموزشی و سرمایه گذاری، توسعه اکوسیستم استارت آپی و کارآفرینی، افزایش ظرفیت نیروی انسانی و افزایش اشتغال در حوزه فناوری‌های نوین در صنعت نفت، گاز و انرژی اشاره کرد.
حضور برای همه علاقه مندان، سرمایه گذاران، ایده پردازان، استارت آپ‌ها و صاحبان کسب و کار، آزاد و رایگان، اما رزرو الزامی است، پس علاقه‌مندان برای ثبت نام به آدرس www.evand.com/events/energycafe مراجعه کنند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن