شتاب دهنده ها

کار به سبک مانا

شتابدهنده‌ها، مجموعه‌هایی هستند که با برگزاری دوره‌های فشـرده حمـایتی قصـد تسـریع موفقیـت و پیشرفت استارتاپ‌ها و خدمات‌دهی به آن‌ها را دارند. سرمایه‌گذاری مالی، فضای استقرار، خدمات منتورینگ و برگزاری کارگاه‌های آموزشی از جمله خدمات حمایتی شتابدهنده‌ها است.
در این میان شتابدهنده مانا با تمرکز بر جامعه استارتاپی بانوان و حمایت از ایده‌ی ایشان، در تلاش است تا میزان اثرگذاری زنان را در اکوسیستم استارتاپی ایران تقویت کند.


به گزارش پیشران اقتصاد؛ مرکز نوآوری مانا فضایی است برای خانم های خلاق، نوآور و متخصص تا فرصت عملی کردند ایده های خود را در فضایی کاملا حرفه ای  به دست بیاورند.  در مانا با بررسی ویژگی های مراکز نوآوری در ایران و مراکز نوآوری ویژه زنان در جهان الگویی متناسب با نیاز زنان جامعه را طراحی کردند تا از این طریق مسیر پیشرفت حرفه ای بانوان را تسهیل کنند و امروز در مانا در کنار شبکه ای گسترده از زنان فعال، خلاق و نوآور در کنار هم برای تحقق ایده ها و ارزش های خود با پشتکار حرکت می‌کنند.

دوره پیش شتابدهی مانا به شما کمک می‌کند تا در مدت ۴ تا ۶ ماه ایده خود را عملیاتی کنید و به یک محصول قابل ارائه به بازار برسید. در این مدت، یک پشتیبان، همواره در کنار شماست. حوزه‌های پذیرش ایده در مانا شامل موضوعات سلامت و بهداشت، مد و پوشاک، مراقبت و زیبایی، آموزش و همچنین مادر و کودک هست.

کار به سبک مانا

کار کردن توی یک فضای کار اشتراکی فرهنگ خاص خودش را دارد. در فضای کار اشتراکی همه با هم شبکه ای را تشکیل می دهند که می توانند به سادگی در این شبکه نیاز های خود را برطرف کنند و در کنار هم  ایده بزنند، یاد میگیرند و مسیره تازه ای برای پیشرفت خلق می‌کنند. در مانا بخش عمده ای از فضای کار اشتراکی ویژه خانم ها طراحی شده است و همین امر کار در مانا را خاص‌تر از سایر فضاهای اشتراکی می کند. همچنین برای پیشرفت بهتر در کنار هم در فضای کار اشتراکی می توانند در بسیاری از برنامه ها به صورت رایگان حضور پیدا کنند و در سایر کارگاه ها هم از تخفیف ویژه خانواده مانا برخوردار هستند.

برچسب ها


    ارسال خبر  


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن